• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • FruHögstadius

just nu är jag inne på uppercut och tittar efter underkläder per har riktiga önskemål vad jag ska ha på mig under klänningen, haha

• mysifer

hej på er!

kom hem för en liten stund sen efter en mysig helg i skåne och ska snart försöka läsa ikapp...fast känner jag er så är det mängder att läsa innan jag är uppdaterad

vi var som sagt i skåne och NU har vi hittat den där platsen vi letat efter till bröllopet. så helt plötsligt känns det roligt igen.
    prel.bokade en gård som ligger i min barndomsby där vi kommer ha vigsel utomhus med utsikt över landskapet och så middag/fest i en upprustad smedja med långbänkar och tak klädda med linne. det blir en riktig medeltidsfest och ägaren har en massa kontakter eftersom hon är medlem i nån förening eller känner en massa folk som är med i vikinga- och medeltidsföreningar. så personalen kommer vara klädda i medeltidskläder och förhoppningsvis några gäster också. maten blir någon slags buffe på temat, kanske med helstekt lamm eller gris och rotfrukter.

• paradisfågel

Fru h, haha där brukar jag handla åt hubben min.. Han brukar ha höga krav på vad han tar på sig under kläderna.. Har du hittat nåt till dig d?

Mysifer, va kul att ni hittat stället ni vill vara på! Låter som att de kommer passa in jättebra till ert tema!

• FruHögstadius

gud vilket härligt ställe det låter som, mysifer..
    jag vill okcså börja prel. boka.
    jag måste bara tipsa om elieladies.se , de hade massor med klänningar som man kan köpa till ev. tärnor, jättefina cocktailklänningar, toppar mm. hittade en fin till min tärna , men jag vet inte om det är för tidigt att köpa, de kostade runt 350 :- vissa, jag tnkte det finns ju en chans att den inte passar storlek när det väl är dax.

jag har hittat ett par fina stayups, 89:- men jag vet inte kan lägga in dem här på bildgalleriet, så ni får se.

• FruHögstadius

oj , eliteladies skulle det vara..

• paradisfågel

Ska kika in där när jag kommit hem från jobbet..

• FruHögstadius

vad tror ni om att köpa, ex, underkläder och sånt redan nu, hade inte tänkt att gå upp många kilon inför bröllopet, men man vet ju aldrig, eller man kanske går ner mycket. ska man våga? jag har i princip alltid kunnat haft storlek. 36-38. så jag hade ju tänkt kunna ha det på bröllopet också, men man vet ju aldrig kanske blir gravid, eller blir sjuk etc.

• paradisfågel

Fru h, jag har då underkläder undanlagda.. Dels ett par nya vita kalsonger med guldresår åt honom (finns bild i galleriet om nån undrar) o dels har jag två vita bh ar (en axelbandslös) o trosor undanlagda åt mig.. Precis som du räknar jag inte med att gå upp eller ner särskilt mkt innan vi gifter oss.. Blir man gravid eller sjuk så kanske de inte direkt e nånting man har räknat med.. Då spelar de nog inte så stor roll om man inhandlar de redan nu eller kanske några månader innan..

• lindacecilia

Åh vad det går framåt för er tjejer!
    Men jag har fortfarande 1år och 8 månader kvar innan vi ska till prästen! ;)
    Det känns så långt bort.. Fast jag vill ha det så nära!

JAg vill bli fru olsson nu!

¤evig kärlek till min ingemar¤
  • MissMijah

my: det låter ju kanon!" vad kul att ni hittat rätt tillslut

hm ja underkläder är svårt. Rob har också gett sina önskemål. Det ska vara vitt iaf, och helst ska jag va lite solbrun. men DET lär jag ju va, garanterat han gillar sånna där strumpebandshållare. men jag vetitusan om jag passar i det alltså. jag har lite för mkt former enligt mig själv för att kunna klä i det. eller iaf mamma mage som jag HATAR (betona hatar)
    men jag kan tycka att andra runda tjejer är jättesexiga och så. undra varför man är så dum mot sig själv?

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4