Är det bara jag som har problem runt tolvslaget??
Runt tolvslaget varje natt går det inte att komma in på BT för mig, är det fler som upplevt samma problem? Görs det kanske några uppdateringar eller underhåll just den tiden?
Bra att veta
Runt tolvslaget varje natt går det inte att komma in på BT för mig, är det fler som upplevt samma problem? Görs det kanske några uppdateringar eller underhåll just den tiden?
Bra att veta
Jaja så är det ofta!!!
japp, så är det varje natt.. typ mellan 00:15 och 20 min - en halvtimme framåt..
Vet ni varför?
Varje natt mellan 00.15 och 00.30!! Antagligen är det då de uppdaterar serven/startar om den.
Det stämmer, vid just den tiden körs back-up, lagringrutiner och liknade funktioner hos vårt driftföretag. Så då kan det vara svårt. Beklagar detta.
Varför inte göra det vid halv 3-tiden istället? Det borde väl vara ännu mindre besökare på sidan då?
Håller med förstagångsbrud, jag sitter själv till runt 1-2 på natten och kollar man dan därpå om folk skrivit nåt i trådarna så är det kanske 3 st som skrivit runt 4-5 på morgonen, så runt kl 3 på natten borde man kunna köra back up m.m. utan att störa nån användare.
Just runt 12 på natten har alla roliga serier slutat gå på tv och då är bt det enda i alla fall jag roar mig med!
Sover du inte om nätterna
Men hörni ! Efter 11 på kvällen är jag fullkomligt DÖD !!! Hur håller man sig vaken och fungerande vid den tiden och chattar ????
Haha jo vanligtvis när jag jobbar går jag ju och lägger mig 22-23 men nu är jag dessvärre sjukskriven... Men ska börja jobba nästa vecka igen och få tillbaka en normal dygnsrytm