• Godisr­åttan
    Äldre 30 Jul 12:04
    8364 visningar
    50 svar
    50
    8364

    Stockholmsbrudar 2008

    Här samlas alla Stockholmsbrudar som har gift sig eller ska gifta sig 2008.

    Vår gamla tråd är avstängd!

  • Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008
  • mattev­e
    Äldre 1 Aug 18:58
    #1

    åhå, hittade hit! :-d

    jag gifter mig nästa lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahh! :-d

  • mattev­e
    Äldre 1 Aug 18:58
    #2
    ska det ju vara
  • Pienaa­r
    Äldre 1 Aug 19:13
    #3

    Nästa lördag....det är ju snart ju....
    Lycka till!

  • Liten liten kanin
    Äldre 6 Aug 10:01
    #4

    Hej tjejer! Äntligen hittade jag den här tråden!
    Japp, nygift är man, vilken fantastiskt underbar dag vi fick!
    Varmaste dagen på året och alla satt och svettades både i kyrkan och vid middagen. Men vad gör väl det, helt fantastiskt vackert i kyrkan, H´s kusiner med respektive sjöng. Bl a Rövarsången som ingångsmarsch. Sååå vackert! Supergod mat och underbara tal från släkt och vänner, där grät jag, men inte i kyrkan inte, vilket jag var jättenervös för innan.
    Vi hade en helt otrolig dj/trubadur som sjöng och spelade när vi kom i häst och vagn till festlokalen och minglade, och underhöll med allsång och komp till våra festhäfte-sånger under middagen. Vilken stämning det blev! Trodde taket skulle lyfta!
    Paus ute i trädgården innan tårtan, då fick vi leka skoleken och fick en massa jubel. Roligast var tydligen när vi inte svarade lika... :) Har film på det så vi fick ju se varandras svar efteråt. Kul! Super-dupergod tårta å sen första dansen som vi t o m tagit lektioner för! Gick jättebra, och sen var dansgolvet fyllt från start till slut! Helt otroligt, jag som var rädd att ingen skulle orka dansa i värmen, men det var ett väldigt ös på dansgolvet! Vår dj sjöng kanske första timmen å sen vissa låtar, resten "dj-ade" han.
    Sååå lyckat från början till slut och alla vi pratat med säger att det var det vackraste bröllop de varit på, och att bröllop är inte såhär roliga! Såå glad att alla verkar ha haft kul!
    Har fått en massa kortfilmer från vänner som filmat med digitalkameran. Rekommenderas varmt att be någon om det!!! Sååå härligt att ha film på inmarschen, vigselceremonin, alla tal (vissa missades dock), vår första dans och öset på dansgolvet! Vi lade fram cd-skivor i frankerade kuvert som gästerna kunde ta och skicka alla sina bilder och de har börjat dimpa ner nu. Fy vad kul att titta på alla bilder! Lägger inte upp några här dock, så ni får ge er till tåls tills vi ses nästa gång!
    Kram på er!

  • mattev­e
    Äldre 31 Aug 21:23
    #5

    Hej tjejer!! Nu är jag äntligen gift med min Matt!! Vi hade en OTROLIGT vacker dag, och det slutade med att våra gäster kickade ut oss vid halv ett, för vi ville inte gå!! Är så lycklig att jag håller på att spricka!

    Har så mycket att berätta, men vi får ta det senare! Alla var så engagerade och alla sa att det var det roligaste bröllop de någonsin varit på - amerikanarna och svenskarna fann verkligen varandra!! En av höjdpunkterna för mig, var när alla amerikanska killkompisarna (ca tio st) drog ut mig på dansgolvet och gick ner på knä, tog på sig svarta solbrillor och sjöng låten från Top Gun "You never close your eyes anymore.." Hahaha... så kul! Dessutom hade alla mina tjejkompisar gaddat ihop sig och sjöng för oss under middagen! Jag blir helt tårögd bara jag tänker på det!

    Aja, nu måste jag sluta - hoppas att allt är bra med er alla!

    KRAM!

    Har lagt in lite bilder i galleriet, men det är bara ett axplock. Vi har över 500 bilder enbart från fotografen, och sen så har vi från massor av gäster!

  • Rosenp­etunia
    Äldre 31 Aug 23:36
    #6

    GRATTIS!!! Jättefina bilder från er dag De svartvita bilderna är hur stiliga som helst. Ha det fint, sköt om er och om er kärlek

  • Pienaa­r
    Äldre 1 Sep 09:02
    #7

    Grattis!!!

  • mattev­e
    Äldre 4 Sep 01:17
    #8

    Tack så jättemycket!!

    Hörrni, är det inte dags för en fika snart?

  • Liten liten kanin
    Äldre 4 Sep 14:01
    #9

    Grattis Matteve! Vilken jättevacker klänning du hittade till slut. Ni är såååå vackra!
    Fika? Jag e på!!! När flyttar ni västerut Matteve?

    Kram på er alla!

  • mattev­e
    Äldre 4 Sep 14:07
    #10

    Tack!! Matt flyttade in i lägenheten i förrgår, så nu väntar jag på de första bilderna! Har ju inte sett hur den ser ut, eftersom den har en helt annan planlösning än den vi först ville ha. Vi räknar med att det kommer att ta ca 2-3 månader innan jag flyttar, vilket är bra, eftersom min allra bästa vän gifter sig i mitten av oktober.

    FIKA! Vilka andra är på? Någon gång nästa vecka kanske?

Svar på tråden Stockholmsbrudar 2008