• Äldre 14 Feb 09:50
    16681 visningar
    19 svar
    19
    16681

    Näsoperation??

    issaissa skrev 2013-02-14 09:39:48 följande:
    Det var längesen det skrevs här...

    ...Funderar också på att göra en näsoperation nämligen. Har suttit och läst allt om näsplastik på en jättebra o informativ sida, här är länken om du själv vill kolla: www.plastikoperationer.net/naesplastik-naesop... 


    Det står bland annat ” de flesta som genomgår en näsplastik är uppe och rör på sig inom två dagar och kan återgå till skolan eller mindre fysiskt påfrestande arbete efter sjukskrivning i ungefär en vecka”. Någon här som vet? Väldigt tacksam för svar!


    Åh tack för länken! Jag, liksom du själv, är också inne på att göra 50 st olika plastikoperationer. Jag tycker det är så synd att de la ner TV-programmet "Extreme makeover" så att jag inte kunde få alla dessa fantastiska operationer gratis. 
    Hur många är det du ska göra nu? Hakplastik, bröstlyft, bröstförstoring, IPL, Laserbeh, fettsugning, hårborttagning och nu även en näsoperation.
    Som tur var har du ju länkat den fantastiska sidan som du länkar i varje inlägg, och även länkade under ditt andra namn innan du bannades den gången.
    Stort tack från oss alla som också vill totalt göra om allt på kroppen <3

    /sarkasm
    Sluta bumpa dessa gamla trådar och posta din länk, tack på förhand.  
Svar på tråden Näsoperation??