• bride of june

Nu har min klänning kommit! Men vilka örhängen passar?

Hej på er!

Nu äntligen har min klänning kommit! Ville bara tala om hur skönt det känns! På något sätt är den (i alla fall för mig)central i bröllopsplaneringen.

Är det någon som har förslag på örhängen till den? Halsband är naturligtvis uteslutet, men jag funderar på långa, smala örhängen..? Vad tycker ni? Håret ska jag ha uppsatt, inte som tjejen på bilden alltså...

www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Kramar!

• Svar på tråden Nu har min klänning kommit! Men vilka örhängen passar?
  • Peters Ina

Snygg klänning!
    Jag tror också att ett par långa örhängen hade varit snyggt till. Jag har sett ett par sådana med en pärla längst ner, jag tror att det var i Amelia brud på en liten bild på uppslaget där de visar buketter,skor och dyl. De var fina, tror att det var Efva Attling.

• The wonder of you

Jag kan tyvärr inte få upp länken och se klänningen men jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut ett par lite längre örhängen med strass om det kan vara något. Tävlingen är självklart kostnadsfri!

Ni hittar mina tävlingar här: http://jagblirsnartfru.blogg.se/category/tavling.html

• The wonder of you

Sorry, såg precis hur gammal tråden var så du har nog redan hittat några. Ibland blir man lite för entusiastisk!

Svar på tråden Nu har min klänning kommit! Men vilka örhängen passar?