• Isabel­la Mikael
    Äldre 27 May 12:04
    6308 visningar
    5 svar
    5
    6308

    Sömmerska Västerås

    Hej.
    Är det någon som vet var man hyr fina klänningar eller låter någon sy upp en till rimligt pris.

    Bor i Västerås men 10 mils avstånd går bra.

  • Svar på tråden Sömmerska Västerås
  • Ayeree
    Äldre 9 Jun 23:22
    #1

    Mitt emot biblioteket finns ett ställe som både hyr ut klänningar och syr upp. Nånting Högtidskläder heter butiken och de är jättetrevliga.

    Tygaffär'n har kontakt med någon som syr, telefonnummret finns vid disken. Tyvärr har jag ingen aning om priser eftersom jag inte kommit så långt i mina planer än.

  • RDF
    Äldre 12 Jun 13:00
    #2

    Jag känner till en sömmerska som är superbillig när jag lämnat in klänningar för ändringar. Hon har nyligen sytt en brudklänning som bruden själv designat.
    När jag gjorde ändringar på min brudklänning betalade jag 250:- och det var en del att göra.
    Skriv några rader i min inbox om du är intresserad, då det är en privatperson, så jag vill inte lämna namnet "öppet" här.

  • Eliisa
    Äldre 22 Feb 19:32
    #3

    Hej kollar nu runt efter en sömmerska i västerås till en brudklänning & undrar hur de gick för dig här ovan. har du någon att rekomendera? /Anna

  • Nathal­ie86
    Äldre 19 Apr 12:39
    #4

    SKulle oxå behöva ha hjälp med lite ändringar =)

  • Äldre 13 Aug 22:19
    #5

    Hej jag skulle vilja komma i kontakt med denna skräddare om det finns möjlighet.

Svar på tråden Sömmerska Västerås