• Peggy sue

Effektivt mot hungern "Hoodia"

Jag vågar inte riktigt tro att det fungerar, kan likagärna va att jag har en "bra" period utan enormt sötsug osv, men om det är hoodian som fungerar just nu så är den enormt!! bra, och jag är normalt extremt skeptisk mot allt sådant.. men jag tycker även att artiklarna om hoodia osv verkar seriöst, det har används av lokalbefolkningen omkring där den växer också

• Peggy sue
    sokkerstruten skrev 2008-06-07 20:17:25 följande:
    Nu kommer jag och förstör allt! ;)Några frågor bara, fast det kanske man skiter i, hehe bara man går ner i vikt så! :)Vad händer sedan när man slutar med tabletterna? Går man upp massor i vikt då som man brukar göra när man kör snabb dieter?Blir man inte trött och slö, ont i huvudet m.m, eftersom man inte äter så mycket?Några funderingar bara...
    Man behöver inte köra hoodia som en "snabb" diet, jag äter det och sen tänker jag inte så mkt på vad jag äter (stressigt just nu så jag orkar inte) så jag äter gansak vanligt fast lite mindre.

Trött och slö blir man ju inte mer än annars om man går ner i vikt, känner mig snarare pigg eftersom jag inte moffar i mig massa skit. Men jag har inte vägt mig på ett tag nu så jag vet inte hur det går.
Svar på tråden Effektivt mot hungern "Hoodia"