• Waersta

Trosor som håller in magen?

Jag behöver få tag på ett par trosor som är lite högre och håller in magen ordentligt, men vill ändå att de ska vara bekväma såklart.
    Hade tänkt ha korsett men inser att det är inte bekvämt överhuvudtaget så ett par shyssta trosor som håller in är någo bättre.. Någon som vet vart det går att få tag på sånna?

• Svar på tråden Trosor som håller in magen?
  • Mikabella

Chantelle har jätte bra! Snygga oxå.

• Waersta

Åh, vart går de att få tag på? Det är mest magen som är kvar efter barnen som behöver hållas in..

Mikabella skrev 2008-05-05 10:17:18 följande:
    Chantelle har jätte bra! Snygga oxå.
  • nyfiken87

eller så kan man ha en gördel...ja köpte en som gick från under byst ner till knäna..tryckte på rätt ställen...tycker man fick en kalasfin figur i den=) den heter slim fit, den ja hade..ps. köp en storlek större än din egen för dom är små i storleken!=)

de som kanva "fel" med troser som trycker är att den skär av där den slutar även om de är högt upp på magen är de lätt att de blir en liten bula över troskanten..eftersom den trycker...därför valde ja den andra varjanten=)

• Waersta

Tack för omtanken men en gördel vill jag inte ha utan ett par trosor som håller in magen.

nyfiken87 skrev 2008-05-05 10:20:40 följande:
    eller så kan man ha en gördel...ja köpte en som gick från under byst ner till knäna..tryckte på rätt ställen...tycker man fick en kalasfin figur i den=) den heter slim fit, den ja hade..ps. köp en storlek större än din egen för dom är små i storleken!=)de som kanva "fel" med troser som trycker är att den skär av där den slutar även om de är högt upp på magen är de lätt att de blir en liten bula över troskanten..eftersom den trycker...därför valde ja den andra varjanten=)
  • MissDevout

Hej,

jag har inte testat själv men spanx heter ju mirakeltrosorna som alla kändisar har när de går på premiärer . Går att köpa på www.mytights.com/mytights/browse/manu/Spanx.html

Har sjäv funderat på ett par sådana, inte så sexiga, men man kan ju byta om innan man visar sig för mannen

• Waersta

Wow! Hittade precis vd jag behöver!! TACK! Sexigt.. neee, men fint blir det!

MissDevout skrev 2008-05-05 10:40:18 följande:
    Hej,jag har inte testat själv men spanx heter ju mirakeltrosorna som alla kändisar har när de går på premiärer . Går att köpa på www.mytights.com/mytights/browse/manu/Spanx.h...Har sjäv funderat på ett par sådana, inte så sexiga, men man kan ju byta om innan man visar sig för mannen
  • Humlan66

Lindex har ochså sånna trosor och twillfit, jag har själv köpt från båda ställerna

• Waersta

Frågan är bara hur jag gör när jag måste kissa.. lär ta av mig allt typ..

MissDevout skrev 2008-05-05 10:40:18 följande:
    Hej,jag har inte testat själv men spanx heter ju mirakeltrosorna som alla kändisar har när de går på premiärer . Går att köpa på www.mytights.com/mytights/browse/manu/Spanx.h...Har sjäv funderat på ett par sådana, inte så sexiga, men man kan ju byta om innan man visar sig för mannen
  • Troll-P

Twillfit har ett urval av olika modeller på trosor som trycker in magen - fick tipset av svärmor inför vårt bröllop.

• Waersta

Hm.. kanske värt att kolla upp olika alternativ.

Troll-P skrev 2008-05-05 11:10:53 följande:

Twillfit har ett urval av olika modeller på trosor som trycker in magen - fick tipset av svärmor inför vårt bröllop.
Svar på tråden Trosor som håller in magen?