Vem sjunger??
Hittade en fantastiskt fin video, med en vacker sång på. Vet ngn vem som sjunger och vad heter låten?
Den vill jag ja på vårt bröllop!
Hittade en fantastiskt fin video, med en vacker sång på. Vet ngn vem som sjunger och vad heter låten?
Den vill jag ja på vårt bröllop!
Paul Stookey står det i texten om detta klipp på youtube. Jag vet inte om det stämmer, men jag tror nog det.
"Music by: Paul Stookey - The wedding song
to buy this song on CD search the Artists name on amazon.com or google.com. Amazon got an awesome wedding CD compilation with that song in it"
Låten heter The Wedding Song (There is Love) och det finns tydligen många versioner, men den i videon tror jag är Noel Paul Stookey.
jag har hört den o fastnade direkt för den...superfin, men vi ska ha en annan låt. Det står att du kan bestäla den på skiva om du kollar på youtube.
Har aldirg hört den förut, men gud va fin!
TACK snälla! Jag missade den texten...
Var kan man hitta noter tro?
Videon var så härlig! Snacka om mkt känslor...
Den finns på www.musicnotes.com för $4.95. Bara att betala med kort och skriva ut direkt..
en fråga om musicnotes det står när jag säker på en låt och noterna kommer fram..digital sheet music. Contains printable sheet music plus an interactive, downloadable digital sheet music file.
vad är det för skillnad mot för att köpa den?
Kolla vad man kan göra med sin bröllopsdans... för himla läckert... ler
Min kille sitter i rullstol så kanske kan vi inte göra denna fullt ut men nåt liknande... hahaha
Det handlar lite om vilken typ av program som låten är i.. Står det bara printable så kan du bara skriva ut den en gång, alltså inte spara filen i datorn... Finns den som interactive så kan du (om du laddar ner deras gratisprogram) spara filen och sen plocka fram den när du vill, transponera och skriva ut igen... Det senare är alltså att rekommendera, men det är inte alla noter som finns i det formatet - tyvärr...