• mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 14 Apr 12:28
    18845 visningar
    75 svar
    75
    18845

    Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar

    Jag kan hjälpa till vi håller på att flytta till sthlm nu( min blivande är därifrån). Ingen som vet om någon lägenhet ;)?
    vi skall gifta oss sommaren 2009 och bröllopet kommer att vara i sthlm.
    Jag är utbildad kock och servitris om ngn behöver hjälp har varit hovmästare flera ggr på bröllop.

    Vad jag behöver hjälp med vet jag inte än..

    kramiz :)

  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 14 Apr 12:37
    #57

    Jo jag kan oxå göra brudbukett har allt material till dessa oxå ;)bara ni har en önskebild så :)jag kan göra håruppsättningar barnpassning jaa lite av varje:)

  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 15 Apr 20:24
    #65

    när gifter du dig ?
    jag kommer vara i sthlm 26-28 april 25-27 maj och sen går flyttlasset 15 juni :)
    vill gärna göra någon provuppsättning först så att du känner dig nöjd. Jag är inte frisör men har snappat upp endel av frisörer .. jag har gjort c:a 10 baluppsättningar.


    Bluebride skrev 2008-04-14 23:03:56 följande:
    beror på var ni letar och hur mycket ni vill betala.Tar gärna hjälp med håruppsättning, kan du smink med?mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-14 12:28:45 följande:
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 15 Apr 20:28
    #66

    Jag är har inte sminkat så mycket men endel är dock inte proffs.

    Lägenhet...
    Jo.., inom tullarna och budget på högst 8-9 tusen /mån
    "blinkar" gärna centralt.....;)


    Bluebride skrev 2008-04-14 23:03:56 följande:
    beror på var ni letar och hur mycket ni vill betala.Tar gärna hjälp med håruppsättning, kan du smink med?mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-14 12:28:45 följande:
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 16 Apr 11:52
    #70

    åh det lät bra och billigt min blivande vill dock bo centralt eller typ Bromma /Spånga ( solhem,´Sundby) Sundbyberg. Svärföräldrarna bor i Sundby så han är väl lite extra kär där.

    Hans pappas bästa kompis äger en massa centrala kåkar så han har lovat oss en lägenhet så jag tro det ordnar sig. Min blivande har bott i en av hans hus på gullmarsplan innan han flyttade upp till mig.

    Jag söker ju jobb nu Bluebride och hittade ett du borde söka :)
    pb.ams.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx&o=1&k=0&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(1)yo(11))a(20)sp(65)sr(1)c(588FB703)%26ps%3d

  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 17 Apr 10:26
    #73

    Ja absolut det vore kul :)
    Jo jag hoppas också att vi får veta snart. Skulle det skita sig får vi bo i svärföräldrarnas hus tills vi köpt en lägenhet.
    Har du kollat annonsen ? du borde verkligen söka och dela med dig av dina kunskaper om bröllop :)


    Bluebride skrev 2008-04-16 18:12:17 följande:
    tack, har sökt jobbet.Hoppas ni får en lägenhet, min pappa är uppväxt i sundbyberg. Jag själv klarar inte bo kvar i stan, mår illa av bara tanken Hoppas vi kan träffas, så man får se vem du är mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-16 11:52:06 följande:
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 17 Apr 10:27
    #74

    oj jag var för snabb såg nu att du sökt jobbet :) vad kul hela Bt kan vara referenser til dig :) Lycka till :)

Svar på tråden Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar