• mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 14 Apr 12:28
    18845 visningar
    75 svar
    75
    18845

    Tjejer, låt oss hjälpa varandra - budgettips - hoppas på många svar

    Jag kan hjälpa till vi håller på att flytta till sthlm nu( min blivande är därifrån). Ingen som vet om någon lägenhet ;)?
    vi skall gifta oss sommaren 2009 och bröllopet kommer att vara i sthlm.
    Jag är utbildad kock och servitris om ngn behöver hjälp har varit hovmästare flera ggr på bröllop.

    Vad jag behöver hjälp med vet jag inte än..

    kramiz :)

  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 14 Apr 12:37
    #57

    Jo jag kan oxå göra brudbukett har allt material till dessa oxå ;)bara ni har en önskebild så :)jag kan göra håruppsättningar barnpassning jaa lite av varje:)

  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 15 Apr 20:24
    #65

    när gifter du dig ?
    jag kommer vara i sthlm 26-28 april 25-27 maj och sen går flyttlasset 15 juni :)
    vill gärna göra någon provuppsättning först så att du känner dig nöjd. Jag är inte frisör men har snappat upp endel av frisörer .. jag har gjort c:a 10 baluppsättningar.


    Bluebride skrev 2008-04-14 23:03:56 följande:
    beror på var ni letar och hur mycket ni vill betala.Tar gärna hjälp med håruppsättning, kan du smink med?mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-14 12:28:45 följande:
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 15 Apr 20:28
    #66

    Jag är har inte sminkat så mycket men endel är dock inte proffs.

    Lägenhet...
    Jo.., inom tullarna och budget på högst 8-9 tusen /mån
    "blinkar" gärna centralt.....;)


    Bluebride skrev 2008-04-14 23:03:56 följande:
    beror på var ni letar och hur mycket ni vill betala.Tar gärna hjälp med håruppsättning, kan du smink med?mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-14 12:28:45 följande:
  • mo chuisl­e mo chroí
    Äldre 16 Apr 11:52
    #70