Inlägg från: Fröken Chockrosa |Visa alla inlägg
  • Fröken Chockrosa

ot julklapp till mannen

Min är också helt hopplös när det gäller alla typer av presenter, han har allt känns det som och det han inte har som är överkomligt införskaffar han själv ju!

Förra året köpte jag ett fint duntäcke i början av december, jättebra tyckte jag med mina påslakan till för han har sagt att han ville ha ett men när jag kom hem till julledigheten så var det visst någon som redan köpt ett nytt täcke, hur grinig blir man inte då?

I år ska vi inte köpa så mycket julklappar eftersom vi lagt en del på våra ringar men några stycken har jag allt hittat. Bland annat en liten skärmaskin att skiva salami, låter kanske trist men jag vet att han har önskat sig det!

• Fröken Chockrosa
    MuffinsTönt skrev 2007-12-12 18:31:12 följande:
    Haha! Min sa att han inte vet när jag frågade va ha nönskade sig. Då sa jag: Säger du inget,får du inget! Hans min var Obetalbar!
    Bra sagt! Det ska jag köra med nästa gång... ;)
  • Fröken Chockrosa

Jo, jag vet... Jag studerar ju nu och då blir det lite ojämnt på våra inkomstkontot, men jag tror han tänker att det kommer jämna ut sig senare... ;)

Annars tycker jag att det är bland det roligaste som finns att köpa julklappar och fundera på vad alla ska få...

• Fröken Chockrosa
    MuffinsTönt skrev 2007-12-12 19:54:09 följande:
    Fröken Chockrosa skrev 2007-12-12 19:45:03 följande:
    Jo,min tänker på när jag e klar o får jobb o tjänar miljoner. Och han gör det OFTA!
    *Skrattar* Ja, vad du kommer ångra att du lovade honom allt han kunde önska... :)

Min verkar också tro att jag ska göra honom ekonomiskt oberoende, var han har fått det ifrån kan man ju undra!
Svar på tråden ot julklapp till mannen