• Lady o Lufsen
    Äldre 15 Nov 18:10
    4156 visningar
    15 svar
    15
    4156

    BT-frågor...

    NEJ ...jag tänker inte starta upp en ny tråd om reklamens vara eller icke vara så fortsätt bara läs...

    Frågor:
    1. Vart har alla tagit vägen??
    Förr kunde man oftast- vilken tid på dygnet som helst nästan - se att antalet inloggade låg mellan 1500 och över 2000...
    Högst upp till höger så står det "Inloggade" (som just nu tydligen bara är 154!??)och "besökare" (som är 810...)...är då besökare samma sak som nedanstående "gäster"?

    2.På "min" sida kan jag ju se alla som har besökt den...det största antalet är "gäst"...vilka är dessa gäster?
    Är det människor som inte är registrerade på bröllopstorget men som ändå kan gå in och läsa allas sidor?
    Hur många "gäster" finns det på just din sida?? Jag har över 500 som har besökt min och det absolut största antalet är "gäst"...

    tack för nu...

  • Svar på tråden BT-frågor...
  • Lady o Lufsen
    Äldre 15 Nov 18:34
    #6

    Är det ingen som VET..?

  • Lady o Lufsen
    Äldre 15 Nov 18:58
    #10

    Någon moderator kanske tittar in och kan klargöra det här för mig!

  • Lady o Lufsen
    Äldre 15 Nov 19:10
    #12

    Dallas:
    Jag trodde att mina frågor i starten var kristallklara? ...tydligen inte!

    Jag undrar hur många "registrerade" det finns här idag jämfört med vad som fanns förut..."inloggade" är ju inte samma sak...inloggade är ju redan registrerade medlemmar som är just inloggade (eller inte)...eller? Kort sagt: Hur många "medlemmar" har försvunnit?

    Jag undrar också om "gäst" och "besökare" är samma sak. Dessutom undrar jag om dessa är oregistrerade...det vill säga människor som inte är registrerade men som kan gå in och läsa om allt och alla utan att själva kunna delta i trådar och diskussioner?

Svar på tråden BT-frågor...