• bumble­bee jonis
    Äldre 30 Oct 22:07
    13072 visningar
    24 svar
    24
    13072

    Någon som vet en bra fotograf i Jönköping??

    Sökte på fotograf jönköping på eniro och gick in på deras hemsidor därifrån! Hittade några stycken och några hade även bilder utlagda att titta på. Priserna varierade. Jag fick några uppgifter via mail...

  • bumble­bee jonis
    Äldre 30 Nov 22:46
    #9

    Funderade först på dem men våran budget fixade inte det tyvärr. Har glömt vad dom kostade exakt men det skulle blivit ganska dyrt då vi ville fotas 5 mil utanför JKPG

  • bumble­bee jonis
    Äldre 30 Nov 22:51
    #11

    Vi har fortfarande inte bestämt oss för vilken fotograf vi ska ha. Börjar bli lite brådis nu men jag har några alternativ som ligger på runt 3000-3500:- Passar våran budget lite bättre.

  • bumble­bee jonis
    Äldre 1 Dec 10:07
    #13

    Jag tycker också att det är mycket pengar Men har inte hittat någon med bättre pris.
    Funderade på att ta sambons kusin istället som är duktig på att fota. Han går mediaprogrammet och har sytemkamera och lite annat som kan behövas.
    Hittade en lista på någon sida (som jag måste leta upp igen) där det stod vad den som tog kort på bröllop skulle tänka på. Lite tips på olika motiv och så...
    Vet att jag skulle bli väldigt nöjd med hans bilder så det lutar nog åt det hålletnu. 3500:- är en väldigt stor del av den budget vi tänkt lägga på bröllopet.

  • bumble­bee jonis
    Äldre 1 Dec 10:17
    #15
    Vet egentligen inte om de är proffs eller hobby men jag sökte på eniro på fotografer och sen började jag gå igenom och mailade till dem. Lyckades att "pruta" ned priset genom att fråga lite om de hade andra billigare/mindre paket osv och uppptäckte att det gick ju på några ställen...!

    Vi tänkte låta kusinen fota i så fall och sen lämna in för framkallning.
Svar på tråden Någon som vet en bra fotograf i Jönköping??