• sweetf­ace
    Äldre 16 Oct 18:07
    79530 visningar
    21 svar
    21
    79530

    ömma bröst?!

    kan nån hjälpa mig? jag har haft ömma bröst i 4 dagar nu, och borde inte ha min mens förrän slutet av nästa vecka. och vanligtvis brukar jag då ha ömma bröst en-två dagar strax innan. jag borde inte vara med barn. men har inte testat mig ännu. nån som vet vad det kan bero på?

  • Svar på tråden ömma bröst?!
  • sweetf­ace
    Äldre 17 Oct 21:53
    #8

    tack för era svar :-S tja jag skall göra graviditetstest imorgon, jag vet ingen annan råd...har aldrig haft ömma bröst så här länge, inte ens före mens.

    kram på er

  • sweetf­ace
    Äldre 18 Oct 14:24
    #10

    hej igen!

    grav.testet var negativt...vilket jag trodde. konstigt med så ömma bröst! man kan knappt nudda vid dem :( och snart har jag haft det så här i en vecka. och jag har aldrig innan haft så här! äter inga hormoner eller mediciner spm kan orsaka sånt, ej heller mens på g. kan det vara nåt allvarligt fel? borde ja gå till läkare?

  • sweetf­ace
    Äldre 30 Oct 14:04
    #14

    hej på er tänkte jag skulle meddela er hur det gick. nå, jag är inte med barn. och jag hade jätte ömma bröst i 2 veckor, men så en dag bara försvann det av sig självt, precis efter att jag beställt tid till läkare. nå, jag antar att sånt kan hända nån gång under livets gång. :-P

Svar på tråden ömma bröst?!