Tittar in som hastigast...
Fasen Sweet gumman, att den satans kärringen inte kan hålla sig borta, det är bara att sätta på kranen under deppmantel nu så kanske det känns lite bättre snart...
Lappis: Min man hatar IKEA, han hatar att gå i affärer över huvudtaget, så vi är inte särskillt lika på det planet
Låter som om det var vi som hade varit iväg...
Aladåb har jag haft, men inte mens, så jag tror tantfan är på väg tillbaka, jag bara väntar på att den ska komma om ca 1 vecka nu, så i så fall var det ca ett år jag slapp henne... hmmm men jag vill ju ha ett barn till snart, så jag kanske inte hinner ha henne så länge he heheh....
Junior blir 3 månader på fredag, jag kan inte fatta att tiden går så fort. Han väger 5.7 kg och är 58 cm lång, (förra veckans mätning och vägning) kanske till och med lite mer nu... Han har alltså dubblat sig sedan han föddes
Underbar är han i allafall, vår lille Victor! Men det säger alla föräldrar.
har shoppat som en tok till honom... baby Ralpgh Lauren, tur jag hade "pengar" att plocka ut på mitt NK kort, men jag köpte stora storlekar, så han kan ha vissa saker länge. Lite kul att snitsa till sina små lite....
Nä nu spyr han igen, jag har verkligen fått en spy unge, han kräks hela hela tiden och det luktar inte så gott!
Men snartis har fått en bajsunge, vet inte vad som är bäst
Brudsommar, ja det är många killar som har kommit nu, trodde Snartis skulle få en tjej, men icke!
Både jag, Snarits, Frullan, Kokosen har killar nu.... och vännerfan med! japp, nästa barn måste ju bli en liten tjej!
Nu ska jag laga middag! Sen ska jag ge mig på att lägga in bilder i galleriet här...
Kram