• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • fru AM

Sweet - jag mailade dig precis om brunchen ...

• sweetstreet

Aha! Nu såg jag att du redan hade recept!!!

Min mamma gjorde ofta plommonkompott också när jag var liten. Men jag minns inte alls hur hon gjorde. Men det var gott. Jag åt det som mellanmål ibland.

Min blogg är inte publik på det viset att jag vill lägga ut den här! Men det är bara för att jag inte vill att "jag" ska förknippas med denna tråden.
    Men om du vill läsa den kan du maila mig så kan jag maila dig länken.

sweetstreet_63@hotmail.com

• viktualia

Izzie - själv ska jag göra plommonkräm till söndagskvällens bjudmiddag... vi fick plommon av tanten vars hus vi lagt ett bud på... det är nog inte alla som går på husvisning och kommer hem med en påse plommon *fnissar*

• junilejon

Sweet...tråkigt att tanten hittade dig denna månaden med!! Jag trodde faktiskt att det var din tur nu....
    Tack för stödet..

Min vän fick cancer för nästan ett år sen (hjärntumör av grad 4) dem opererade bort den och han gick på strålning. Alla värden såg bra ut och inga tecken på att den skulle komma tillbaka...nu fick han en liten blödning som dem tog bort och på efterkontrollen såg dem att cancern ploppat upp överallt i hjärnan....finns inget dem kan göra!!!
    Han är en underbar människa... som en mänsklig nalle phu kan man beskriva honom. Har aldrig sett honom arg,våldsam eller något annat...han är helt enkelt underbar. Har känt honom i 19 år nu, han började jobba på pappas företag och blev min första förälskelse. Det som är oehört jobbigt är med att hans fru inte ha några föräldrar kvar i livet, dem har med gått bort i cancer... ja ja nu ska jag inte tråka ut er mer med detta sorglösa prat

• fru AM

Sweet: Inget mail. Konstigt. Jag mailar dig en alternativ mailadress så kan du skicka igen?

• Izzie

Fy vad tråkigt Junilejon. Det finns verkligen ingen mening med att så unga människor dör. Skickar en styrkekram!!!

• Izzie

Tack Sweet för recepten!

Jag ska kolla in dem oxå, de kanske låter godare än det jag hade hittat...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!