• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Izzie

MysEtt - Välkommen i tråden! Det är lite olika när det syns att man är gravid. Första gången tar det oftast längre tid än med tvåan el trean. Dessutom sväller tarmarna i början och även om det inte är bebisen som egentligen är orsaken till att man börjar bli svullen, så kan man se gravid ut redan från v 7-8. På mig började magen synas runt v 15. Nu i vecka 26-27 tycker jag att magen är jättestor, men det varierar som sagt mellan person till person...

• fru AM

Nån som kan tipsa om Pages bloggadress? Har missat den, vore kul att läsa mer av henne. Maila den gärna till anna@gorgeousgorilla.com om den inte är publik.

Sweet - jag är inne på din blogg med jämna mellanrum - du är välformulerad och skriver bra tycker jag. Trist att tanten kom! Men som sagt, "bara" andra försöket efter operationen. Jag tror på er!

Grattis September! Kul!!! Det kommer gå bra denna gång!

Kram till alla nämnda och icke nämnda!!!

• sweetstreet

Izzie!!! Jättetack!!!
    Jag försöker att hjålla humöret uppe, men ibland känns det lite svårt.

Mår dock mycket bätre idag än igår *kravlar sakta men säkert upp ur svarthålet*

• Izzie

Har en massa plommon i trädgården som jag måste göra något med. Har för mig att Piggelin har skrivit något om en plommonmarmelad med ingefära??? Eller är jag helt ute och cyklar? Snälla Piggelin, om det är så, var hittade du receptet?

• sweetstreet

Hon har redan lagt ut adressen här i tråden tidigare, men jag orkade inte bläddra tillbaka för att leta rätt på sidnumret. Så jag lade bara ut den igen. Hoppas det var ok Page?!?!

AM, tack!
    Din blogg läser jag också med jämna mellanrum! Jättekul!!

• sweetstreet

Å plommon är sju sååå gott!!!!!

Kanske kan du göra plommonchutney? Det är jättegott!

• Izzie

Åh, Sweet var före

Är din blogg publik Sweet?

• Izzie

Ja, chutney är gott! Tänkte göra det oxå. Det har jag hittat ett recept på som jag tänker testa.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!