• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Jaa, Telis!! Det gör vi! Då får jag bo i Stockholm! Jag tror faktiskt att er lägenhet är värd mer än vårt hus, pga orten!

• Telemarkgrrl

Jaa, då slipper jag bo i Stockholm! Jag vill ha riktiga vintrar och cykelavstånd till jobbet.

Hmm, undrar hur jag ska berätta den här nyheten för min man. Kanske bara ska väcka honom nu och säga som det är? "Älskling, jag har bytt bort vår lägenhet så nu ska vi flytta till Norrland, det blir väl bra?!"

• junilejon

Victory....vad kan jag se bilderna på ditt hus!!!! Vill med se...älskar ju inredning och hus!! Min egen still är blandat modent/lantligt och marin. Alltså mycket ljust och gamla möbler som är lite slitna, med lite marintema och moderna möbler!!!

• junilejon

Victory...tråkigt med minus!!! Håller tummarna för dig tills nästa gång!!! Själv har jag inte vågat testa mig än..

• junilejon

Glömde ju TACKA ALLA FÖR DEM VÄRMANDE,TRÖSTANDE ORDEN OCH KRAMARNA....den känns lite bättre idag! Det känns oehört skönt att jag kan skriva av mig här om det behövs!! Min man tog hand om mig hela dagen igår,så utan honom hade det varit svårt! Han är en klippa.... och utan er här hade det varit oehört jobbigt, ni är mina stöttepelare....

• Telemarkgrrl

Junilejon, vad skönt att du har en sån bra man som hjälper till och stöttar! Stor kram!

För att se Victorys bilder - hon har lagt in dom i sitt bildgalleri, klicka på hennes namn så kommer du till hennes presentation. Där finns det en liten ikon som ser ut som ett fotoalbum typ, klicka på den så kommer du till hennes bilder.

• junilejon

ÅÅÅÅ så funkar det inte....*suck*....

• junilejon

Telemarkgrrl....ja vad dum jag är!!! Självklart så kan man ju gå in där!! Få nog med ta och lägga in bilder där ni vi är klara....

• BrudSommar2006

Får äntligen chans att titta in här efter allt stök med dopet igår, det blev en lång dag men också en helt underbar dag! Prästen var helt fantastisk, vi gillade honom redan första gången vi träffade honom och trodde nog att det skulle bli bra, en ung kille med en 15 månaders son hemma och en till på väg. Han såg till att alla barn med i kyrkan fick komma fram och titta och vara med och torka håret på bebisarna som döptes osv. Det var så kul att umgås med alla efteråt också och Iris var på rätt så gott humör större delen av dagen!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!