• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Izzie

Ja, den var jätteskön att lyssna på. Han ser lite kul ut bara när han sjunger

• Lapinette

Kan inte lyssna just nu då vi har så hög volym ute i vardagsrummet. Får lyssna senare. Ska också försöka slite mig och sen ta oss ut på stan. Ingen av oss har en aning om vad vi ska göra idag. Hitta fotobalbum är mitt mission då jag har börjat framkalla våra foton, sen hösten 2004.

• Lapinette

Förresten junilejon - någon stratagi? Ska du testa eller invänta?

• junilejon

Lappis...jag ska vänta till måndag i allafall om inte tanten hinner komma!!! Om jag nu kan hålla mig så länge...hela 2 dagar ...

Izzie...ja han ser lite rolig ut när han sjunger,men man få blunda!!!

• Lapinette

Nästa symptom från Lapinette - psykbryt på maken!!

• Telemarkgrrl

Oj då, vad hände, Lapinette?

(Jag har förresten mejlat dig ett lååångt mejl, Lappis. Läs när du har tid och scrolla förbi det som är ointressant. )

• Lapinette

Min make har en förmåga att tala om för mig när jag gör fel. Han kommer att bli en utomordentlig pappa men idag orkade jag inte med detta och min metod kanske inte är den bästa - ignorera. Han blir då tokig och sen slutar det med att jag gråter och han vill kramas.

Ja, ja...vi har legat på soffan och kramats. Allt är bra och jag har självfallet läst HELA ditt mail Telis. Återkommer med svar/frågor. Jätteintressant verkligen!

• Telemarkgrrl

Skönt att ni blivit sams igen, Lapinette! Man vill ju inte bråka på en härlig lördag.

Jag är nog tyvärr lite som din man, jag är så himla envis med att jag vill ha saker på mitt sätt och blir irriterad på maken när han gör på något annat sätt och då blir han ledsen. Måste försöka bli av med mitt kontrollbehov.

• Lapinette

Det komiska är att jag har alltid varit den personen i mina tidigare förhållanden. Talat om att man faktiskt ställer skorna si och så och att kläderna ska läggas där, inte där men här är det tvärtom. Det är nog endast när det gäller morgonosten som jag tjatar när den börjar se ut som en slalombacke.

När vi bråkar så skriker vi i 5 sekunder och efter ytterligare 5 så är vi sams. Det är bara att jag är otroligt bra på att nonchalera vilket självfallet gör honom tokig och då kommer hans latinska temperament fram. Ananrs är vi båda väldigt lugna och fina människor .

• Syster Vilma

September, grattis! Vad roligt! Hoppas verkligen att det ska gå bra nu!

Junilejon, usch vad hemskt med din kompis. Finns inget man kan säga som tröstar. Många kramar från mig!

Ännu inget plus eller mens. Jag testade alldeles nyss. Inga känningar på mens heller. Jag vet ju faktiskt inte exakt när jag har BIM eftersom jag inte haft mens på så länge. Men jag hade ju ÄL-tecken förra helgen. Så jag testar väl i morgon igen om inte mensen kommit än.

Just nu är jag ganska övertygad om att det inte är nåt plus på gång. Det känns ju så osannolikt att vi skulle lyckas på första gången.

Håller er uppdaterad.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!