• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Stort GRATTIS start september och ett ännu större LYCKA TILL! Nu håller vi alla tummar och tår för att det går bra!!

Vad komiskt det är att alla plus här inne kommer i omgångar, först inga alls på jättelänge och sen en hel drös nästan samtidigt!

• Lapinette

Vet inte heller varför men de (plussen) verkar infinna sig ungefär var tredje månad!

• Lapinette

Telis om du vill berätta vad de har funnit på SH kan du maila mig på lapinettez@yahoo.se. Om du tycker att det känns för personligt så förstår jag.

• Frejis

September - grattis till plusset! och jag hoppas verkligen att det kommer att gå vägen den här gången och att progesteronet avhjälper den ev "felande" länken. Kul med pluss!

Liten - tack för dejten och de fina (samt nyttiga) presenterna, det var kul att träffa dig och Mindre! Hoppas att vi gör om det snart!

Mrs_B - det är ju din stora dag idag! Väntar på en berättelse hur det blev, bröllop är ett annat roligt ämne. Gärna med alla detaljer.

Page - föreläsningen i torsdags gick bra. Superduktiga studenter, nyfikna och intresserade. Det var faktiskt roligt att föreläsa, kom ihåg varför jag gillade det.
    Har läst lite i din blogg, intressanta tankar! Du skriver bra.

Syrran - grattis till köpet av barnvagn! Hoppas att ni är nöjda.
    ... och ...
    Piggelin - det var ett jättefint hus som ni har köpt! Hoppas att ni kommer att trivas där, hela lilla familjen

Lappis - tycker också att det är orättvist att solen försvann. Det är nästan alltid dåligt väder när det blir helg. Bara det inte börjar regna så är jag nöjd *försöker intala mig*

*hoppas att jag inte blandat ihop någonting, men har däremot glömt bort massor, inte ens anteckningslapparna hjälper längre *

• junilejon

September....GATTIS GRATTIS GRATTIS...gud vad roligt för er!! Men jag håller min tummar fortfarande....

Här finns det fortfarande inge tecken och ingen tant heller...
    Är inte på humör heller för att leta....fick reda på igår att min kompis bara ha några dagar kvar att leva! Han som skulle bli pappa i februari Hans fru gjorde ett fostervattenprov förra veckan så att dem skulle kunna bestäma namn på bebben ihop,nu blir det inte så!!!! Fy f*n för dig gud!!!
    Vet inte vad jag ska ta mig till....*snyft*....

• Lapinette

Frejis, du har bättre minne än mig. Hur kunde jag glömma,
    Mrs B - HOPPAS ER DAG BLEV LIKA UNDERBAR SOM NI DRÖMT OM!

Själv sitter jag här och slår in presenter till makens brors barn. Vi ska ju hälsa på dem nästa vecka och vi har alltid med oss några små presenter till barnen. Maken min är som alltid försjunken i sin dator. Sitter i soffan och läser på om någon slags teknologi. Ibland visar han för mig men jag är föga intresserad.

• junilejon

Page...har varit inne och läst din blogg nu .... Jag tycker fortfarande att du är rolig! Och jag tror inte på att du är en tråkig människa utan datorn....alla är inte födda med humor!!!

• Izzie

Hej allihop!

Äntligen tillbaka efter en veckas tjänsteresa. Så himla skönt att vara hemma igen.

Hur går det för Frullan? Har borren kommit ännu?

Vad har mer hänt? Senast jag var inne hade Frejis plussat. Någon mer?

September - dig såg jag på sista sidan. Grattis!!! Förstår att du känner dig orolig, men vi ska hålla alla tummar vi har. Du ska se att det säkert går bra den här gången. Rent statistiskt borde du inte ha mer otur att vänta

• junilejon

Lyssna på denna låten!!! Jag fullständigt älskar den....låten är min nya kärlek sen 1 månad tillbaka!!!!

• junilejon

Lappis...det är som här då! Eller nästan...jag,maken och dottern sitter vid våra datorer och fån stirrar! Men ska strax åka iväg och shoppa lite,men sen är det ju alltid så att när man väl ska iväg och shoppa kläder så hittar man inget och när man inte är ute efter nåt så hittar man allt!!! Varför är det på detta viset ...och sen måla klart taket!!! JIPPI...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!