• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Jag ska absolut påminna dig Lapinette! Hmm, jag tror att vi är dömda till ständigt nojande och skendräktighet. Så är det bara. Vissa personlighetsdrag är omöjliga att bli av med även om de är riktiga energitjuvar. Ät gott, drick gott, prata mycket ot, träna och ägna dig åt motsatsen till tandborstsex så kan du förhoppningsvis ladda upp inför varje BIM. Det är förhoppnings inte så många BIM kvar!

• Page

Oj, vad klockan har hunnit att bli mycket...och här sitter jag och pratar i det oändliga. Maken kommer hem snart så jag måste låtsas som om jag har åstadkommit något i dag.

Trevlig fredag till er alla. Tittar in då och då för att se hur det går med alla BIMare!

• Lapinette

Nej, nästa BIM för mig blir i mitten av november...snacka om lång cykel! Då är blir det äggåterföring (IVF).

• Clownis

Lappis! Tror inte att du behöver bli påmind om ditt inlägg... Jag har nästan inte märkt av någonting, kanske att jag blivit lite varm på natten, men inte annars. Fasar däremot att påbörja hormonbehandlingen - jag kommer säkert bli både finnig, labil. känslig och helgalen (mer galen än vanligt vill säga).

• Liten med Mindre

Hej hopp! Trevlig helg!

Har precis lärt mig ett fiffigt litet photoshop-trick av min konsult - så det känns bra att avsluta veckan så.

Iväg till shoppingen!

• Lapinette

Clownis - ja, jag hoppas verkligen att det blir en lugn vandring i klimakteriet. Menar du att man blir finnig av hormonerna? Shit, jag som fortfarande lider av tonårsfinnar vid mens. Har även hört tjejer som gått upp i vikt. Uuuuhh! Men självfallet så kommer just vi glida igenom hela behandlingen på ett bananskal. Eller hur!

• junilejon

Nej trevlig helg alla tjejer...kommer att smyga in här i helgen och kolla om någon plussat!! Hooooooopas!!! Håller mina tumar ...nu ska jag hoppa in i duchen och se om prickarna går bort... så jag slipper vara prickig i morgon på shoppingen på VÄLA och IKEA...jippi!!!!

• Page

Förlåt mig för min meningslöshet men jag har upptäckt flertal stavfel i min blogg och det verkar helt omöjligt att redigera skiten. Hjälp, jag skäms! Och då pratar jag bara om felen som har har sett själv. Nu bara väntar jag på en sur jäkel som kommer lyfta fram varje fel.

Åh, jag älskar vardagsdramatik som får mig glömma viktiga saker som sjukdomar.

• Lapinette

Page - du som alltid skriver så korrekt. Tror du läsaren märker något? Uppenbara fel? Själv skriver jag bara slarvigare och slarvigare ju längre jag hänger här. Har ingen självkritik alls.

Annars så har maken och jag tränat trots att jag var död innan och kan ni tänka er nu är jag t o m dödare (om det finns något som heter så). Har slängt ihop Mugglans laxrecept medan maken har dukat och tändt ljus. Inväntar nu att middagen ska bli klar. Lax och vitt vin och sen osten och marmeladerna som blev över i tisdags. Var inne i ostshopen på vägen och köpte till lite rabarber-vanilj. Den var helt suveränt god.

Så det var mitt super-OT-inlägg. Gällande symptomer så kan jag lägga till Litens rapningar....he, he!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!