• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Ja det är skönt att det är fredag....nu har jag målat taket i vårt datarum på hela 21 kvm...phu och svett...så nu ser jag ut som en flugsvamp, har nämligen röda kläder med fullt med vita pricka på och på armarna...i håret....ja j*la till och med under fötterna hur lyckas man egentligen?? All färg har av någon underlig anledning fastnat på mig istället för i taket....

• Page

Junilejon, syftar du på något speciellt? Jag kan verka ganska hysterisk i skrift men är väldigt lugn och sansad irl. Nja, inte sansad kanske, men absolut lugn.

• junilejon

Lappis...nej inte ett endaste j*la symptom kan jag hitta...tog till och med hjälp av karta,kompass och kikare men inget hjälpte.... du då? Något tidigt symptom??? Förutom att du är trött....

• Page

Trevlig helg Moppy! En liten gravidsvank skadar säkert inte!

Fy fan för att måla tak Junilejon! Riktigt straffarbete enligt mig! Hoppas att resultatet blev bra!

• junilejon

Page,nej jag tänker inte på något speciellt...bara dina inlägg i övrigt!! Ta det som en komplimang...du är rolig...

• Page

Tack Junilejon! Då tar jag det som en komplimang! Jag kan nog vara ganska rolig i skrift (men tydligen totalt oförmögen till ödmjukhet, synd bara att jag är en torrboll utan papper och penna! På riktigt, ingen falsk blygsamhet!

• Lapinette

Flugsvampar har ju vita fötter junilejon . Trist att färgen inte fastnade i taket utan på dig istället.

Inga symptom kan ju var tecken på symptom. Själv tycker jag att det värker i tjejmagen men det där har jag inbillat mig förut. Denna molande värk och trötthet är vad jag känner av just nu. Fast detta kan vi säkert förklara genom andra saker. Det är aldeles för tidigat att känna av något nu...slår mig själv i huvudet, BANG, BANG!

• Lapinette

Ja junilejon, Page är trådisens absoluta galning. Speciellt när hon sätter igång med nenne och Sweet nattetid. Fast nenne är inte inne så ofta, hon dyker upp som gubben i lådan lite då och då.

• Page

Lapinette, inte ska du slå sönder pannan! Lägger lite skumgummi på ditt skrivbord. Och det är förresten inte förtidigt att känna några eventuella symptom redan nu. Har för mig att Frejis gjorde det!

• Lapinette

Men jag orkar liksom inte älta och gå igenom det här IGEN!!! Fan blir ju helt knepig och skengravid varenda månad. Det går liksom inte, det tar så mycket energi. Rent ut sagt, skönt att få in i klimakteriet i oktober (påminn mig sen att jag skrev detta!).

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!