• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Nu har jag sovit lite och känner mig lite piggare igen. Jädrans envisa förkylning.

Men jag glömde att berätta två goda nyheter när jag var inne här sist! (Nä, jag har inte plussat. ) Men den ena är att min mamma gjorde en läskig undersökning för ett par veckor sen för hon hade oroväckande symptom men provsvaren vara bara bra. Jag är så fruktansvärt lättad! Och den andra goda nyheten är att Sophiahemmet kanske har kommit på en (av) anledning(arna?) till varför jag inte blir gravid. Och det är en sån enkel liten sak att fixa! Fast det kan ju förstås finnas fler anledningar, så det finns ju inga anledningar att jubla för högt än.

Nä, nu är det fredag och nu ska förkylningen avlivas med lite hederlig alkohol!

Trevlig fredagskväll på er allihopa!

• Page

Telemarkgrrl, ja, det var verkligen goda nyheter! Fler såna på tråden!

• Page

Angående Boris så har jag förtroende för Koko. Hon kommer säkert att berätta när något stort händer. Om inte FruL hinner själv menar jag!

• Storasystern

Moppy, det är samma gäng som vi ska gå för, men inne i stan istället. Skönt att det känns givande, min man är lätt skeptisk!

Liten - lycka till med saxen! Du får återkomma med sy-problem, om du får några!

• Lapinette

Goda nyheter! Att jag är supertrött och det är ett tecken på graviditet...eller är det bara för att det är fredag och jag haft en jobbig arbetsvecka? Fler goda nyheter...jo, det är fredag!

Telis - vad skönt, då kanske ni har hittat den felande länken.

• Page

Liten, lycka till med sömnaden! Hoppas att det blir så fint som du har föreställt dig.

Jag ska nog sy gardiner nästa vecka (på jobbet). Kanske också en skyddspåse. Jag ser inte fram emot det eftersom jag är dålig på att sy, och är också grymt långsam

• Moppy1

Nu ska jag smyga hem, ooooorkar inte jobba mer denna vecka! KRAM alla tråd-galningar!!

• Lapinette

junilejon - inga symptom? (gud, vad jag tjatar!)

• Lapinette

Trevlig helg! *vinkar halvt liggandes under skrivbordet*

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!