• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Så där, nu har jag skapat mig en blogg. Jag har puttat undan osäkerhetsglorian och fixade ett ställe där jag kan prata i all oändlighet om mig själv. Jag har ingen aning om hur det hela fungerar rent tekniskt men jag lär mig det med tiden, hoppas jag. Återkommer (för den som inte kan få nog av mig här) var bloggen är och vilket nick jag har när jag har skrivit något!

Nu ska jag hämta mina rena täcken!

• Fru Blåsippa

Hej! Här är en nykomling på denna tråden! Gifte mig i juni och har nu slutat med p-piller. Har två problem:
    1. Får JÄTTEMENS (som jag aldrig har haft under de år jag ätit piller).
    2. Älskar min man, vi har det toppen ihop, MEN: har tappat lusten till sex. Vill hellre sova... Jag trodde lusten skulle återvända nu när jag slutat med piller men har tyvärr inte märkt någon skillnad.

Tips???

• muggles

Page: jag vill absolut läsa din blogg sedan! Jag tycker du skriver jättebra - jag kommer ihåg dina "analyser" av oss i vintras.
    Jag tycker inte man måste ha ett tema heller...

• muggles

Imorgon blir jag ensam på kvällen - har släppt iväg mannen på en minikonferens med jobbet. De ska leka lekar och dricka öl. Så det blir inte den vanliga avlastningen på kvällen. Men jag tyckte han kunde få göra det. Jag kom på ikväll att jag ju kan ha en kväll till godo som kan utnyttjas till tjejkväll (knotch knotch Piggelin!)

Imorgon ska jag hinna till BVC kl 12 vilket blir spännande med tanke på att jag oftast inte har hunnit duscha och klä på mig förrän vid 13-tiden. Goa Moa är nämligen piggelin på förmiddagarna. Men det ska väl gå på ngt sätt...

• muggles

Hej Fru Blåsippa: ang jättemensen vet jag inte riktigt. Du kanske kan ringa din MVC och fråga om det är normalt vid p-pillerstopp?
    Ang sexlust, svårt där med. Det är ju inget som äckelkäcka tips kan råda bot på oftast... Hade ni det bra i sängen innan lusten försvann, dvs var du nöjd med sexlivet? Du har ingen aning om vad som gjorde att lusten försvann?

• Fru Blåsippa

Hej Muggles!

Angående sexlivet: hur bra som helst, mysigt, nära, sexig make osv. Men, tja, jag vet inte riktigt hur det har blivit. Alltså, inget har ändrats och vi gosar, kramas och pussas, men sedan blir jag sååå sööömning och vill inget hellre än att få sova. Och vi går ändå och lägger oss i skaplig tid, inget nattsudd alls. Och vi är bebissugna!

• Storasystern

Gokväll i tråden!

September - det låter lovande. Håller en tumme förståss!

Vickan - det blir värsta "vuxen-poängs-året" för dig i år!
    Vilket hus är det ni ska titta på? Får vi tjuvkika, eller är det hemligt?

Page - en blogg låter bra, men sluta inte att skriva OT-inlägg här, de är så roliga att läsa!

Vi har varit iväg och gjort ett 3D-UL ikväll! Skitkul! Massa roliga bilder/filmer på vårt lilla pyre - som definitivt är en HAN! Han gäspade och sög på tummen medan vi tittade på! Hur läskigt och roligt som helst!

• fru AM

Viktualia: Det var väl ett fint hus! Bra prisläge där du bor! Och sjysst läge på huset såg det ut som.

Fru Blåsippa:
    Hej och välkommen! Svårt med sexlustproblem - om det nu är lusten som tryter? Du verkar ju ha lust men bli trött ...? Är du stressad i övrigt? Hur reagerar din man på situationen?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!