• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

Piggelin - det är när jag ser så där stiliga bloggar som jag börjar känna att Passagen inte är rätt ställe att blogga på.. men men.. jag har inte fått kraft att lämna Passagen än.. inte heller att plocka ner min hemsida som snart inte uppdaterats på ett helt år...

• muggles

Skickar en STOR virtuell KRAM till dig Victory - låter som om du behöver det! Trist när jobbet får en att gråta - det kan väl räcka med tanten... Men hoppas att tanten inte får dig att gråta denna månad!

• Lapinette

Hur går det med alla BIMmare? Vad har ni för symptomer?? Undrar hur det gått för Tinga?

• Page

När är det Tinga kommer hem? Jag förstår inte alla dessa semestrande människor. Att de inte kan leta upp en dator med uppkoppling och tala om för oss hur det går!

Tackar för bloggtipsen! Efter att ha skummat igenom alla har jag drabbats av prestationsångest. Hmmm, nej, jag fiskar inte efter komplimanger eller uppmuntran! Får se vad jag gör i natt när manin faller på.

Förresten, jag gillade husmusens blogg skarpt. Det var den enda bloggen som jag har följt. Jag tyckte att hon var så otroligt duktig och inspirerande.

• Lapinette

De enda bloggar jag varit inne och läst på är sådana som handlar om IVF'er men där har jag hamnat när jag är ute och googlar. Sitter framför datorn hela dagarna och som ni vet även ibland på helgerna. Försöker verkligen hålla mig ifrån på kvällarna...fast även där vet ni ju att jag ibland inte klarar av det. BT-abstinens! Som sagt, bloggar, fotoalbum, böcker...det ska jag syssla med i november när jag ligger och ruvar (kaninen transformeras till en höna).

• Mrs  B

Jag skulle också vilja läsa lite bloggar, är helt ny på det området........

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!