Vilken dag! Varmt och strålande solsken men jag har tyvärr bara tvättstugan att se fram emot.
September och Victory, oj då, håller tummarna för att det är verkliga symptom!
Frejis, hur gick föreläsningen? Pratade du på i hela två timmar? Jag beundrar alla som kan tala inför en stor publik utan att svimma. Har hemska minnen från retorikkursen.
Koko, med tanke på hur kämpigt det har varit, både innan och i samband med grav., så måste det bara innebära att allt kommer gå jättesmidigt sen!
BS, det låter som om du har det riktigt tufft med lilltjejen nu. Jag hoppas att ni hittar orsaken till varför hon skriker så ofta. Fast, man är tydligen född med en viss personlighet, så hon är kanske lite bitsk.
Lappis, jag hoppas att du får en bättre dag i dag. Har maken kommit hem än?
Vickan, jösses bara tolv dagar kvar? Sen är du fri som fågeln!! Ett kort på körkortet måste in på fotosidan! Tillsammans med Frejis sticka.
Snofsan, det är bara inse att människor är ibland okänsliga. Jag säger som de andra: skaffa dig ett arsenal med dräpane svar som du kan ta fram vid ett sådant tillfälle. Det är bra att vara förberedd.
Sist jag fick frågan när vi ska skaffa barn svarade jag: så fort min man slutar vara steril. Fast å andra sidan så var det en människa som jag tycker om så det blev inte så pinsamt för någon av oss.
Jag tycker att jag har lärt mig att hantera det där om barn men jag har ännu inte lärt mig hantera frågan om min vikt. Det är faktiskt ännu jobbigare fast jag har hört det nästan hela mitt liv. Hur jag än besvarar frågan så känns det som om folk tror att jag ljuger så jag funderar på att svara: Ja, jag har anorexia/bulemi. Diskussionen slutar kanske vid det då.