• Brudgu­m 2008
    Äldre 28 Jul 13:49
    13866 visningar
    48 svar
    48
    13866

    Penisförstoring och lyft av killrumpa

    Hej,
    det finns många trådar om bröstförstoring och andra sätt för kvinnor att ordna med sina kroppar.

    Någon som vet hur det gått för penisförstoringens frammarch här i Sverige?

    Något som slagit något enormt är ju kalsongerna som lyfter upp rumpan på killar...

  • Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa
  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 19:12
    #0

    Ingen som kan något om detta?

    Alla brukar ju vara så rappa att svara...

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 19:36
    #0

    >>> Jocelyn

    En tråd som handlar om bröstförstoring kan ha flera tusen svar, så jag är glad att du svarar på denna.

    Jag har en kompis som ska sätta in konstgjorda "svällkroppar". Detta för att bli grövre. Kul att höra om det finns fler här som tänkt göra detsamma...

    Detta är ganska stort i USA, där man gått ifrån penisförlängning för ganska länge sen.

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 20:15
    #0

    >>>i´m in love

    Du verkar vara en person med huvudet på rätt ställe!!!
    För jag har funderat på svarsfrekvensen lite då och då!

    Tack!

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 20:57
    #0

    Jag skrev inte att de har slutat med det, utan mer gått ifrån det. Ja det är ju två olika syften. Nej de har inte infört ett förbud, men just det här med att hänga tyngder är ganska ute, nu opererar man istället.

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:07
    #0

    >Jocelyn

    Nä jag började nästan bi orolig...

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:21
    #0

    d e lugnt...

    Jag menade mer tjocklek än längd.

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:37
    #0

    >>> Im in love

    Du är min favvo oxå

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:39
    #0

    >>> Anneligh

    Jag försöker inte slå några rekord, jag tycker alla har lika värde här, även om man bara gör ett inlägg

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:45
    #0

    >>> Jocelyn

    Helt ärligt, jag är helt seriös med min fråga, mao verkar det tramsigt ibland så är det inte meningen. Samma med tråden om utsatta män (uppsatsskrivning)

    Om jag känner Im in love, nä inte riktigt, men det verkar ju vara en av de mer trevligare tjejerna här.

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 1 Aug 21:48
    #0

    ... ja, konstigt, det blir nästan alltid ngn form av misstänksamhet...

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 3 Aug 16:47
    #0

    Någon mer som känner för att komma med något?

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 4 Aug 20:52
    #0

    >>> Pickolina

    Oj oj oj, tänk om vi killar skulle skämta runt så på bröstforstoringstråden, vilket liv det skulle bli. Vart har du varit de senaste tio åren om du inte sett de kalsongerna... hmm...

    kul iallafall att du svarade på min fråga, även om det inte var mycket till svar... Kanske därför de flesta trådar spårar ur...

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 4 Aug 21:02
    #0

    >>> Pickolina

    Underbart! "Jag som så många andra här väljer att svara på saker som intresserar oss och detta intresserar nog inte så många tjejer..

    Men varför svarar du då

    Ps. Min rumpa hänger inte heller, det brukar komma på tjejer först...

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 4 Aug 21:10
    #0

    >>> Pickolina

    Nä förresten, det är nog som du skriver "det intresserar nog inte så många tjejer", men du kanske har svaret på varför så många rjejer svarar ändå...

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 4 Aug 21:17
    #0

    >>> Pickolina

    Skönt att höra... Fast jag fattar inte riktigt... Om det är en rubrik man inte är intresserad av, varför går man in där då, och ändå svarar någon? Känns ju sok slöseri med tid och samtidigt sabbar man ju tråden för de som tycker den är intressant... Ointressant för dig, men kanske inte för andra... Är det inte bättre om man väljer en tråd som INTRESSERAR en då?

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 4 Aug 21:19
    #0

    >>> Pickolina

    Förresten, du som varit borta några år från marknaden, vill du se kalsongerna "live" kolla vilken modell i vilken tidning som helst så får se

  • Brudgu­m 2008
    Äldre 4 Aug 21:27
    #0

    >>> Pickolina

    Gud vad skönt att du inte kommer svara mer...
    Såklart du varit borta från marknaden, annars skulle du inte sitta och "ha tråkigt" och surfa runt på BT... erkänn nu att du inte har breband där du bor...

Svar på tråden Penisförstoring och lyft av killrumpa