• Sereni­ty
    Äldre 16 Jul 22:53
    1578 visningar
    4 svar
    4
    1578

    Catering på gotland!

    Jag behöver tpis angående catering på gotland!! ska gifta mig på sjöviksgården (ljugarn) och behöver god mat att bjuda mina gäster...pris spelar ingen roll,jag vill ha lite oilka att välja mellan. Spelar inte heller någon roll om det är buffe eller trerätters.

    tack tack

  • Svar på tråden Catering på gotland!
  • PennyJ­enny
    Äldre 17 Jul 09:52
    #0

    Ska ni gifta er i Ljugarn så är valet solklart för mig, Smakrike! Supergod mat, de är med i Kulinariska Gotland oxå. De har resturang i Ljugarn och gör dessutom catering.

    Annars skulle jag nog, om inte priset spelar så stor roll, kolla på Donners brunn, de gör catering. 50 kvadrat gör det oxå har jag för mig. De är oxå medlemmar i Kulinariska. (www.kulinariskagotland.se)

    De här resturangerna är bland de bättre på ön (tycker jag i alla fall) så jag kan tänka mig att du kan få trevliga menyförslag från dem.

    Mitt tips är oxå att ringa istället för att maila, det tog väldigt lång tid att få svar via mailen när jag kollade runt.

  • PennyJ­enny
    Äldre 17 Jul 09:53
    #0

    www.kulinariskagotland.com det var visst com, inte se.

  • Sereni­ty
    Äldre 17 Jul 10:15
    #0

    jo,jag tänkte ju på smakrike men vill ju ha lite mer att välja på ifall de inte har något jag tycker intressant,jätte bra tips penny jenny...ska kolla upp md detsamma

  • MarryM­eBerry
    Äldre 23 Jul 09:25
    #0

    österdahls catering är också ett schysst catering företag på Gotland!

Svar på tråden Catering på gotland!