• vårbru­d2008
    Äldre 16 Jul 17:05
    14888 visningar
    62 svar
    62
    14888

    Kristianstadsbrudar, var är ni?????

    Startar nu upp en ny tråd eftersom jag såg att den gamla var stängd.

    Var är ni alla tjejer häromkring Kristianstad som ska gifta er nu detta åter????

    När kommer den stora dagen???
    Hur långt har ni kommit i er planering osv....???

    Välkommen hit!

  • Svar på tråden Kristianstadsbrudar, var är ni?????
  • vårbru­d2008
    Äldre 17 Jul 15:16
    #0

    Hej!
    Klart att alla får vara med.

    Limbolight
    Vi gifter oss den 15 sep i Finja kyrka och det mesta är klart. Mycket är semesterstängt just nu så det blir semester i planeringen också. Ska dock försöka göra våra festprogram klara men det är lite si och så med lusten just nu.

    twister
    DJ = ?
    Vi ska faktiskt hyra en "musiklåda" med själv valda låtar som kan hålla på i evigeheter utan att man måste passa den.
    Tyckte det blev lättast så.
    Annars kanske man kan fråga någon bekant som vill ställa upp.

    EllenPellen
    Ja, just det, vi hade ju samma datum. Är det bara 8 veckor kvar???????
    Oj då!!!!!

  • vårbru­d2008
    Äldre 18 Jul 09:13
    #0

    twister
    Ja, så hette det nog, DJ in a box. Finns ett företag i Eslöv som hyr ut. Tror att det skulle gå på runt 2000 kr för ett dygn och de kunde nog köra ut utrustningen också för några hundralappar till.
    Min sambo håller i trådarna där, så jag kan inte detaljerna exakt.
    Eventuellt har vi en kompis som kommer den vägen så kanske kan hon hämta den till oss.

    EllenPellen
    Vi har faktiskt det mesta klart inför den stora dagen. Det som jag ska fixa nu snarast är blommor och festprogram, annars är det lugnt. Mycket har ju som sagt semesterstängt.
    Blev faktiskt lite chockad när du skrev att det bara var 8 veckor kvar. Min inställning just nu är, men det tar jag sen ingen panik än......Men det är ju snart!!!!!!

  • vårbru­d2008
    Äldre 23 Jul 10:11
    #0

    Mi_
    Får man fråga var du gifter dig?

    Ett stort grattis att det är snart!!!!!:)

  • vårbru­d2008
    Äldre 29 Jul 22:25
    #0

    Vi gifter oss i Finja kyrka om några veckor och det ska bli så kul!!!

    Tina81
    Var hade ni eran fest?

  • vårbru­d2008
    Äldre 30 Jul 12:57
    #0

    Sofiapaul
    Välkommen hit!

    Vi gifter oss i Finja den 15 sep i år och det är inte så länge kvar nu.

    Vi har det mesta fixat och det som är kvar ska jag göra (det mesta) denna veckan. Väntar bara på att alla ska svara på om de kommer eller ej, sen kan jag köra på igen.

    Det är bara bra om man kan vara ute i god tid för vissa saker måste man boka tidigt.

    Vi var lite sena med kyrkan så vi fick ta det tredje datumet som vi hade på vår lista. Det gällde även för festlokalen.
    Sånt får man ju ofta boka i ett års förväg, så gör det om ni har möjlighet. :)

  • vårbru­d2008
    Äldre 1 Aug 21:35
    #0

    Tina81
    Vi ska också ha vår fest på Kurhotellet, ser fram emot det. Festlokalen är ju väldigt mysig.

    Idag blev det klart hur många gäster som kommer, 33 st av 40 blir vi och det känns faktiskt lagom. Men antagligen kommer det fler till kyrkan.

  • vårbru­d2008
    Äldre 2 Aug 12:58
    #0

    Mi_
    När gifter ni er då?

    Själv blev jag nästan klar med våra små askar till gästerna idag. Sidenbandet tog dock slut så jag får köpa mer imorgon.

    Sen gjorde jag klart våra konfettipåsar också och det var skönt att få det överstökat.

    Hur går det för er andra då?

  • vårbru­d2008
    Äldre 2 Aug 20:11
    #0

    Välkommen alla nyisar!!!!!!!!!! :)

    sommarbrud-08
    Låter väldigt HEMLIGT allt!
    Inget som är officiellt eller?

  • vårbru­d2008
    Äldre 2 Aug 21:05
    #0

    Fixar mitt i Hässleholm.

  • vårbru­d2008
    Äldre 3 Aug 18:00
    #0

    sommarbrud-08

    Jag gillar de små kyrkorna som finns lite mer ute på landet, men det är ju en smaksak.
    Beror ju helt på var ni bor och om ni har någon liten anknytning till någon kyrka, så blir det ju lite mer speciellt.

  • vårbru­d2008
    Äldre 4 Aug 18:53
    #0

    Zelma

    Hej och välkommen!

    Satt också med bordsplaceringen för någon dag sedan och som du skriver det var krångligare än man trodde. Vissa på min M2B´s sida kan inte heller sitta i närheten av varandra så det ställer också till problem.

    Lycka till!!!! :)

Svar på tråden Kristianstadsbrudar, var är ni?????