• Kokkos
    Äldre 3 Jul 09:08
    4979 visningar
    24 svar
    24
    4979

    Någon som vill träffas? (tröffas) del 2

    Hej !
    Jag hade toppen kul på min hippa, blev hämtad i lördags morse kl 08:00 fick mig dagens 1:a stärkare en alco läsk. Där efter bar det iväg med ögonbindel mot okända mål.
    När tjejerna väl var framme med mig var vi på min Dansskola i frölunda. DÄr fick jag lära mig en korreografi till Shirley Clamps låt -Att älska dig. Det är verkligen svårare än man tror att öva in sådana grejer har fått större respekt för artister efter detta, jag var genom svett och kunde knappt prata, de måste ju sjunga också.
    När vi var klara där slapp jag ögonbindeln då vi skulle åka långt sa de, vi hamnade på Lökebergs konferrens center utanför Ytterby. Där åt vi en god lunch med Champange sen var det dax för att bada karbad mycket trevligt.
    När jag trodde att det inte kunde bli bättre var det dax att hoppa ur badet för nästa grej, jag blev körd till en Fotograf där jag blev stylad med både hår & make.
    Sen var det dax för lilla mig att bli fotomodell, det var hur kul som helst. Han tog säkert över 300 bilder som jag antar att jag kanske kommer få på bröllopet. Kännde mig verkligen som en modell. Han var verkligen toppen bra på att få en att slappna av och bara bli bra på bild.
    Jag vill göra mera sådant, ville helst inte gå där ifrån.
    Där efter var det dax för ögonbindel igen, väl framme var vi hemma hos min svägerskas föräldrar (de var inte hemma) men vi hade fått låna deras hus för grill fest, så medans tjejerna lagade mat fick jag måla en tavla (ser ut som om en mellanstadie elev har målat).
    Vi stannade där hela kvällen/naten och sov över, känner mig verkligen jätte nökd med min dag och ärad att mina vänner hade ordnat en sådan toppen dag för mig, hade inte kunnat ens drömma om en bättre hippa.

    Oj vad mycket det blev hoppas att ni förstår vad jag skrivit är inte världens bästa på att skriva.
    Kul att få höra om era hippor sen.

    Sommarbrud 2007 när kommer du hem från Spanien? Tänkte vi kanske kunde planera in en fika redan nu? Ja vem som helst är ju så klar välkommen men kan var bra att ha ett datum klart.

    Kram Kokko

  • Kokkos
    Äldre 18 Jul 10:46
    #0

    Hej! Planeringen går framåt lite sakta, just nu har jag bara lite klännings problem men annars har jag koll på det mesta nu känns det som. Vad sägs om en liten fika den 31/7?

  • Kokkos
    Äldre 18 Jul 22:45
    #0

    Ja det blir toppen det. vi syns där !!

  • Kokkos
    Äldre 7 Aug 22:20
    #0

    Nervöst som bara den, var å övade på valsen idag gick bättre än väntat faktiskt.
    Bara 3dgr kvar att fixa grejer nu sen smäller det. Imorgon börjar dagen kl 8.00 med caterigng firman sen går det i ett hela dagen sista anhalt fotografen kl 19:00 sover nog gott imorgon natt hoppas jag. vet inte om jag hinner skriva mer här innan. så håll gärna tummarna på lördag. krams

  • Kokkos
    Äldre 16 Aug 10:11
    #0

    Hej!

    Var helt klart den bästa dagen i mott liv, en underbar vigsel men en mått fnittrig brud, svettig brudgum och kokhet församlig. Festen var hel tokig och var så rolig att jag aldrig ville gå hem. vem har sagt att brudparet måste gå först vi gick nästan sist var på hotellet närmare 5. Trött men lycklig.
    Fika någon dag?

  • Kokkos
    Äldre 17 Aug 08:31
    #0

    Ska vi kanske ta fikan på måndag då kl 18, på FRK Olsson som vanligt. Ser fram emot det. kram

  • Kokkos
    Äldre 24 Aug 08:25
    #0

    Tänker på dig massor, är det något du behöver hjälp med? Kanske jag kan göra något.

Svar på tråden Någon som vill träffas? (tröffas) del 2