• TezzAm­ore
    Äldre 22 Aug 22:30
    1101096 visningar
    7658 svar
    7658
    1101096

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Nähä... ingen här?

    Då får jag väl önska alla godnatt istället...

  • TezzAm­ore
    Äldre 24 Aug 09:52
    #0

    Hej tjejer! Är på väg till lokalen för att duka. Har haft supermycket att göra. Lykke: låter som att du har koll så läget! Puman: grattis! Nån skrev om barn, det går bra! Hmm, det va nog allt för nu... Kram till er alla från en pirrig, stressad och glad brud!

  • TezzAm­ore
    Äldre 24 Aug 09:59
    #0

    He,he! Hånglet står näst så listan! :D

  • TezzAm­ore
    Äldre 24 Aug 19:28
    #0

    Halloj tjejer!

    Är på jobbet lite snabbt, då jag glömt bort att skriva ut fyra stycken bordsplaceringslappar! *suckar*

    Annars har vi hållt på att duka i lokalen hela dagen och den blev verkligen jättefin! Jag är så nöjd!

    Tänk, imorgon vi denna tiden är jag fru!!!

    Lykke: Mina tankar går till dig, ha det så himla gott och mysigt och underbart!

    Pussar och kramar på er alla, så ses vi (några av er hoppas jag iaf.) imorgon!

    KRaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Aug 09:14
    #0

    God morgon tjejer!

    Sitter här nu, som så många ggr förr, och känner mig alldells darrig, gråtfärdig, glad, ledsen och lycklig! Hur kan man ha sååå blandade känslor efter en sån perfekt kväll?

    Lykke: Hoppas att du hade en helt underbar dag och natt! Mina tankar vandrade iväg till dig många ggr. under kvällen!

    Så, nu sitter man alltså här och slipper plocka av sig sin vigsel ring. Det känns konstigt att helt plötsligt inte behöva bry sig om det dyker upp en finne på näsan, att inte behöva känna sig stressad för man måste köpa det och det och det....

    Tack så otroligt mycket mina kära underbara BT vänner! Jag hade aldrig klarat att ordna en nått sånt här utan er underbara hjälp! Ni är guld värda, eller diamant tom!!

    Jag har sovit tre timmar inatt (läs imorse) Vaknade nu och kunde helt enkelt inte somna om. Känner att jag behöver sysselsätta mig med något för att hålla tomheten och tårarna borta. (fast de kommer ändå) Jag är så lycklig! Alla var så himla glada och fina och allt var perfekt! Ja, Förrutom att jag efter middagen råkade spilla ut ett helt glas rödvin rakt över min klänning och mina skor!!!! Det mesta gick bort på klänningen, förrutom på broderiet och skorna får jag väl färga om. Jag dansade hela natten lång med mina bruna kilklacksskor! Hahaha!

    Tack återigen tjejer för allt, ni är bäst! Ska verkligen bli kul att träffas igen på ettårs dagen!

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Aug 12:00
    #0

    Tack tjejer!

    Jag vill här göra en liten efterlysning... Jag undrar om någon som var med igår på vår vigsel tog kort? Jag skulle väldigt gärna vilja se ett kort från igår i kyrkan, för allt är ett endaste virrvarr!

    *puss på nosen på alla sötnosar*

    Många kramar till er från en psykiskt bakfull Tez!

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Aug 12:21
    #0

    Bauti: Så du vart okså lite deppig och lycklig dagen efteråt?

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Aug 20:26
    #0

    Nickes: Precis så känner jag mig! Jag är så otroligt glad för alla som var med och delade våran dag och så ledsen och tom över att det redan är över... dagen gick så otroligt fort!

    Nu har vi öppnat våra presenter och vi är jättenöjda! Vi fick en hel del dollar, så nu har vi råd att äta mat också på vår resa! Hehe! Jag vill passa på att tacka er för det otroligt fina kortet! Jag är glad att jag kunde dela vår vigsel med några av er och ni andra som inte kunde komma, ni var i våra hjärtan!

    Många kramar till er från Herr och Fru H!

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Aug 20:30
    #0

    Nickes: Jag tar gärna korten på cd om det går bra! Vi åker till USA på torsdag morgon, klockan 7! Så det blir nog inte mycket sömn den natten! Jag ska hem till morsan nån dag och lämna av lite blommor, kanske kan jag hämta skiva med korten då?

  • TezzAm­ore
    Äldre 26 Aug 23:06
    #0

    Tack Nickes och Carma för bilderna! Både min man ( *fniss* ) och jag satt och tittade igenom dom nyss!

    Kram och god nattpuss på er alla!

  • TezzAm­ore
    Äldre 27 Aug 09:11
    #0

    Hej tjejer!

    Jag kan inte hålla mig borta från er! *fniss* Jag känner ju mig lite deppig (idag är det dock mycket bättre än igår) och att kunna gå in här och småprata med er härliga brudar får mig att må bättre!

    Min man ligger fortf. och sover, det är bara jag som inte kan sova mer. Fast inatt har jag sovit mer än tre timmar! Hahaha!

    Jag älskar kort och jag skulle väldigt gärna vilja ha kopior på foton som togs i lördags... några i mailen kanske??

    Addiz, jag minns inte mycket från varken in eller utgångsmarchen (förresten, va tyckte ni om utgångsmusiken?? ) men jag minns faktiskt att jag såg dig och din kamera och tänkte "oj, vilken värstinkamera Addiz har!" Hahaha!

    Åh, jag längtar tillbaka... *ler* Mannens kusin sjöng ju så otroligt vackert...

    Nä, nu ska jag nog väcka samb.... nä, mannen juh! *skratt* och gå och duka fram lite frukost!

    Vi åker inte förräns torsdag morgon så jag har ju tre dagar kvar som jag kommer att kunna titta in här på!

  • TezzAm­ore
    Äldre 27 Aug 18:17
    #0

    Nickes: Jag tror att jag åker hem till morsan imorgon! Vilken tid är du hemma från jobbet?

  • TezzAm­ore
    Äldre 28 Aug 14:08
    #0

    www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2489690.html

    Jag skrev första inlägget själv! *skratt*

  • TezzAm­ore
    Äldre 29 Aug 10:29
    #0

    God morgon tjejer!

    Är här en kort stund, har tusen grejer att fixa med innan resan! Fatta att imorgon vid denna tiden sitter vi på ett plan till NY?!?!

    Linum: Trevlig fika igår, hoppas din blivande fick åtminstonde några timmars sömn!

    Carma: Va kul med vindruvorna!! Hehehe!

    Puman: Håller tummarna för att det gick bra på intervjun!

    Nides: Det stämmer inte med regn på lördag, jag har nämligen ett avtal med vädergudarna och jag har beställt uppehåll!!

    Jag vill passa på att skicka massor och ännu fler kramar och pussar på er sötnosar! Ni är verkligen guld värda och jag är så glad att jag träffat er! Ni ska veta att ni finns i mitt hjärta för resten av mitt liv!

    Jag kikar in här lite då och då under dagen. Har ju som sagt en del att göra! Bla. packa!!! *Hjälp* Jag som alltid packar för mycket, hahaha!

  • TezzAm­ore
    Äldre 29 Aug 11:04
    #0

    Lykke: 27:e oktober ska det va!! Bara så att ingen läser fel och bokar upp sig på fel dag!

    Miss: Hoppas de får ordning på foten!

    Fikadag hemma hos var och en tycker jag låter som en kanon idé!!!

  • TezzAm­ore
    Äldre 29 Aug 11:05
    #0

    hihi, nu harjag precis köpt biljetter till Universal studios i Hollywood!

  • TezzAm­ore
    Äldre 29 Aug 11:23
    #0

    Puman: Mannen har bara packat halva sin väska (vi kommer nog att handla en del där) så jag kan nog klämma in dig där! Va har du för mått? *skratt*

  • TezzAm­ore
    Äldre 29 Aug 14:01
    #0

    Halloj igen tjejer!

    Nu loggar jag stax ut för idag. Kommer att kika in här lite snabbt ikväll eller imorgon bitti från mannens mobil! Kan inte hålla mig borta från er, era goingar! *skratt*

    Ha de så gott, kramar till er alla!

  • TezzAm­ore
    Äldre 30 Aug 06:18
    #0

    Sitter nu på landvetter och väntar på flyget till stockholm. Därifrån åker vi sen till NY!! Ha det nu så gott alla mina underbara vänner så lovar jag att jag ska försöka kika in på nått internetcafé från andra sidan atlanten! Kram kram kram!!!

  • TezzAm­ore
    Äldre 1 Sep 06:22
    #0

    Hej alla!!!

    Skickar manga halsningar till er fran ett varmt N.Y!!! Har ar varmt, livfullt, forvirrande, hogljutt och harligt!

    Hoppas allt ar bra med er alla!

    Nides: Ha det sa gott imorgon!

    STOR KRAM TILL ER ALLA!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4