• sugarbomb

Skansen Krona?

Är det någon som har haft sin bröllopsfest på Skansen Krona eller varit på fest där? Är lokalen bra? Arrangörerna ok? Blir det trångt med ca 60 gäster? Såg ut på bordsplaceringen att det kunde bli tight.

Tacksam för alla åsikter, tips o råd!

• Svar på tråden Skansen Krona?
  • malin&eric

Har inte varit där själv men min fästman har varit där på bal och säger att det är en väldigt trevlig lokal.

• crown

vi har varit där och tittat, men fastnade inte riktigt för det. nu skall de göra iordning kök och byta ut stolar (de gamla var fula och skabbiga) så det blir kanske bättre. ansvarig där är trevlig men vi fick ändå inget förtroende för henne. tycker dock att du skall åka dit och kolla, om inte annat för att det är en fin utflykt :)

• Sara o Per

Jag har inte varit där, men jag tycker det verkar jätte fint. Jag mailade lite med de som har det och hon var jätte trevlig och tillmötesgående :)

• gogoli83

Det var väldigt oproffsigt, höjde och ändrade priser i efterhand, serverade alkohol till minderåriga, väldigt besvina, det enda som vägde upp var lokalen, personalen har inte detta som heltidssysselsättning utan vill bara tjäna pengar utan att erfodra den service man förväntar sig. Vi rekommenderar starkt att avhålla er det alternativet.

• Cocaburra

Hejsan,
    Måste bara säga att jag var varit gäst på Skansen Kronan under två bröllop de senaste tre åren.
    Ovanstående stämmer inte. Har personalen gjort fel är de mycket måna om att rätta till det. (jag vet eftersom jag varit toastmaster på ett av bröllopen)
    Jag kan varmt rekomendera Skansen Kronan. Jättemysiga lokaler, supertrevlig personal och jättegod mat.
    Ring själv och se! /Kram en som snart själv kommer att stå brud!!!

• blivande brud 2008???

Var inne på deras hemsida och tittade lite och hittade all info man kunde tänka sig förutom pris för dryck, för det stod inte att det ingick i kuvertpriset, någon som vet?

• Sara o Per

Deras hemsida är ganska ny så de har inte hunnit lägga ut det. Men jag mailade dem och fråga när skansen krona var aktuellt och fick svar dagen efter, så maila till dem så skickar de över all fakta. (Jag har tyvärr inte kvar mailet).

• valkyriana

jag tycker det är dåligt att man utöver kuvertpris ska betala hyra pga detta och lite andra saker valde jag bort detta alternativ.

Svar på tråden Skansen Krona?