Inlägg från: Thailands brud |Visa alla inlägg
  • Thailands brud

All inclusive- bra/dåligt?

Jag har varit enormt negativ till all inclusive men har mer och mer börjat fundera över det...

Vi har planer att åka på bröllopsresa i december och hittade en resa till Mexiko med All inclusive på vrålvräkigt hotell där verkligen allt ingår, tom spa och aktiviteter. Hur har ni upplevt all inclusive? Snälla dela med er av era erfarenheter!

• Svar på tråden All inclusive- bra/dåligt?
  • Thailands brud

Joleen

Precis det du nämner är det som gör att jag fortfarane är lite anti all inclusive- att tvingas äta på samma ställe i 2 veckor bara för att man betalt för det i förväg...

• Thailands brud

Hmm, är det bra och varierat utbud av mat så ärd etju jätte bra, men är det samma dåliga mat så är det ju verkligen jätte dåligt i 2 veckor...

Hu vilken mardröm

• Thailands brud

Joleen
    Nej precis! Det måste ju vara eav hög klass, man vågar ju inte åka på all inclusive på ett + + ställe precis.

• Thailands brud

Resan som jag tittat på var med fritidsresor och till mexiko, hotellet kommer ja tyvärr inte ihåg.kan kolla det...

• Thailands brud

Ria Cancun heter hotellet

• Thailands brud

Precis vad jag också hört, en kompis till mig sa att dom aldrig lämnat hotellet på 2 veckor... Inte riktigt den resan vi önskar oss

Svar på tråden All inclusive- bra/dåligt?