• Maryam­Z
    Äldre 6 May 21:36
    7836 visningar
    47 svar
    47
    7836

    Norrköpingsbrudar 2008

    Hallå Millle!
    Jag ska gifta mig 2008 :) När ska du stå brud?

  • Maryam­Z
    Äldre 7 May 15:16
    #0

    Och vi har bokat 28 juni 2008. Har ni andra kommit igång med planering o sånt? Antar Baltasar i alla fall är igång då det är tidigt på året? :)

  • Maryam­Z
    Äldre 7 May 23:27
    #0

    Baltasar

    Ja, för min del e det ju en bit kvar... men vi har oxå en del klart för oss, färgtema, vart det ska vara... har oxå bestämt klänning till brudtärnor... Ja, så lite har man ju hunnit med. Antar att de sista månaderna e mest "stressiga" m smådetaljer.

    det kommer vara underbart när man fått iväg inbjudningarna o kan börja kolla på en klänning "på allvar" :)

  • Maryam­Z
    Äldre 5 Jun 16:02
    #0

    Fejs

    Hur har d gått? Har ni hittat nåt bra so far? :)

  • Maryam­Z
    Äldre 5 Jun 21:35
    #0

    Blivande Fru Johansson

    Stort grattis!! Hmm, där ser man, då kommer vi att stå brud samma dag :)

    Vi har bokat Mauritzberg, jag e helt såld på det stället... men tittar även lite billigare alternativ...

  • Maryam­Z
    Äldre 5 Jun 21:36
    #0

    Hur går det med planering o sånt för alla tjejer? Vore det inte lite kul o ses, vi som ska stå brud 2008? Över en fika eller så... vi kanske kan hjälpa varann, få ideér eller annat från varann...? Någon som nappar? :)

  • Maryam­Z
    Äldre 6 Jun 19:45
    #0

    Vill man abbonnera hela hotellet kostar det 35 000 o då förfogar man över hela slottet... Har du varit där ute o sett det? Det e jättefint!

  • Maryam­Z
    Äldre 7 Jun 11:23
    #0

    Ja, passa på o gör det. Tar en promenad i omgivningen... det e verkligen ett "sagoställe" :)

  • Maryam­Z
    Äldre 7 Jun 15:54
    #0

    Det var alltså ingen blivande brud 2008 som var sugen att ses över en fika...?

  • Maryam­Z
    Äldre 11 Jun 20:32
    #0

    Norrköpingsbrudar 2008... har våran tråd dött :(

  • Maryam­Z
    Äldre 11 Jun 22:42
    #0

    Fejs,

    Vad var det för tillställning du var på där ute? Hur många var ni som åt...? Intressant o veta i o med att vi bokat bröllopet där

  • Maryam­Z
    Äldre 12 Jun 15:04
    #0

    Partypinglan o blivande fru johansson

    känner ni varann? :)

  • Maryam­Z
    Äldre 14 Jun 00:06
    #0

    Aha, där ser man. Trevligt :)

    Skönt o ha nån nära som oxå gifter sig snart. Blir så mkt roligare o planera då!

  • Maryam­Z
    Äldre 17 Jun 13:23
    #0

    Ja absolut! Själv har jag inga vänner som ska gifta sig nu... så det e lite tråkigt. Men vännerna vill ändå vara smakråd på klänning o annat så det är ju kul:)

  • Maryam­Z
    Äldre 20 Jun 11:39
    #0

    Blivande Fru Johansson

    Vad mycket ni har hunnit med!!
    Vi har bokat kyrka, jag har prel. bokat 2 ställen, men letar vidare... Har gästlistan hyffsat klar. Har samlat på mig grejer till festhäfte, häftet till kyrkan har jag inte ens tänkt på.

    Har börjat kolla klänning o ring :)
    Ja, det e väl alles...

  • Maryam­Z
    Äldre 2 Jul 20:32
    #0

    Nä, det e ju jättetråkigt... så, blivande fru johansson vad är ditt nästa drag i planeringen?

  • Maryam­Z
    Äldre 5 Jul 10:28
    #0

    Finns det nåra fler ställen att besöka för att prova brudklänning än Brud&Bal, Rafaelas i Norrköping ??

  • Maryam­Z
    Äldre 5 Jul 11:33
    #0

    Just ja, den far jag oxå ta o spana in... men finns det verkligen inte större utbud än så i denna stad? :(

  • Maryam­Z
    Äldre 7 Jul 19:05
    #0

    har för mig att vi gifter oss samma dag? 28e juni? O vi har nog tänkt skicka ut våra efter nyår nån gång, då vi har en del långväga gäster. Annars e ju alla hjärtans dag en nice dag för gästerna att få inbjudningskorten... :)

  • Maryam­Z
    Äldre 2 Aug 19:36
    #0

    Jag e här :)

Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2008