• Vickan­78
    Äldre 29 Apr 12:33
    3254 visningar
    14 svar
    14
    3254

    Hellkes - leveranstid

    Beställde vigselring från Hellkes för över 2 veckor sedan. På deras sida står det leverans 7-14 dagar. Ja jag vet...lite otålig kanske, men är lite nervös över att beställa på nätet redan innan. Ni andra som beställt från Hellkes, hur länge har ni fått vänta på leverans?

  • Svar på tråden Hellkes - leveranstid
  • Vickan­78
    Äldre 6 May 11:32
    #0

    Nä, nu har det gått mer än tre veckor. Imorgon ringer jag och kollar..

  • Vickan­78
    Äldre 8 May 12:37
    #0

    Jag ringde, de var väldigt tillmötesgående och trevliga! De sa att ringen ska komma på torsdag och förklarade vad som hade gjort att det blev försenat. Tur att jag beställde i god tid 2,5 månader innan bröllopet.

    Bridezilla

    Nej, har inte betalat den ännu, vill gärna se varan först...Alltid lite orolig när jag ska beställa på nätet.
    Vilka dåliga erfarenheter är det du har av dem?

  • Vickan­78
    Äldre 9 May 09:17
    #0

    Bridezilla

    Gud vad jobbigt och tråkigt för dig! Speciellt om det gäller en sån sak som vigselring som verkligen är viktigt för dem. Hoppas allt blir ok till slut...

  • Vickan­78
    Äldre 9 May 09:18
    #0

    Nu blev det fel... det ska stå "Speciellt om det gäller en sån sak som vigseltring som verkligen är viktigt för en"...inte för DEM som jag råkade slinta på tangentbordet...

  • Vickan­78
    Äldre 13 May 22:28
    #0

    Ville bara säga att allt gått bra - jag har ringen i min hand och är nöjd!

  • Vickan­78
    Äldre 6 Jun 17:41
    #0

    Skogshuggarbrud

    Ring gärna och kolla hur de ligger till, det skadar aldrig!
    Oroa dig inte, det är säkert inga problem, som sagt jag fick vänta typ 4 veckor, men när jag ringde sa de att det var p g a de haft personalbrist på schalins och sedan kom ringen exakt som de hade utlovat. Och ringen är jättefin

Svar på tråden Hellkes - leveranstid