• Kokkos
    Äldre 2 Jun 21:38
    10677 visningar
    76 svar
    76
    10677

    Någon som vill tröffas....

    Hej!

    Jag hänger gärna med på en brud fika, Vad sägs om att träffas på Onsdag den 6 juni Röd dag många lediga. Vi kan ju ses utanför Stora Teatern kl 12???
    Vad tror ni om det?
    // Kokko

  • Kokkos
    Äldre 5 Jun 10:38
    #0

    Verkar inte som om det var så många som kunde imorgon så får väll ta det en annan dag istället.
    // Kokkos

  • Kokkos
    Äldre 5 Jun 22:55
    #0

    Hej! ska försöka komma hinna dit jag med.
    Stora Teatern är det stora vita huset som ligger typ längst ner på avenyn närmast kanalen de har en stor uteservering där nu.

  • Kokkos
    Äldre 11 Jun 22:02
    #0

    Jag kommer har ändrat om i mitt skem lite, ska bli super kul att träffa likasinnade tjejer.

  • Kokkos
    Äldre 13 Jun 22:52
    #0

    Tack tjejer för en trevlig kväll med bara bröllops snack detta måste vi göra om snart.

  • Kokkos
    Äldre 14 Jun 14:11
    #0

    Sommarbrud07
    Köpte du din korset på Fredricks hemsida vad kostade frakten? Hur lång tid tog det att få den? Vad blev totalen?

  • Kokkos
    Äldre 15 Jun 09:21
    #0

    Sommarbrud07
    Jag hittade m&m såg hur söta ut som helst, har du hört någon som beställt där ifrån?
    Skönt att fått klänningen va? var den fin? Om du vill kan jag ge numret till min sömmerska. ska genast kolla in din hemsida.

  • Kokkos
    Äldre 15 Jun 14:33
    #0

    Såg klänningen ser jätte fin ut på bilderna
    // Karin

  • Kokkos
    Äldre 15 Jun 16:01
    #0

    Jag får betala ca 600.- men då ska jag bara ta in kanske 2 stl uppe vid bysten.

  • Kokkos
    Äldre 16 Jun 08:51
    #0

    Jag har lämnat min till en tjej i Mölnlycke som heter Karin Lundqvist. Hon har ett skrädderi där hon finns på eniro.

  • Kokkos
    Äldre 16 Jun 15:16
    #0

    Har precis lämnat av min m2b på Avenyn till alla hans kompisar. Hans svensexa är idag känner mig faktiskt lite avndsjuk, han kommer att få en toppen kul dag. De var 17 killar som började med lunch på Joe Farellis. sen vidare till Liseberg.

  • Kokkos
    Äldre 18 Jun 22:24
    #0

    Han hade toppen kul på svensexan, är nöjd över hur allt blev. Hade lurat honom ordentligt och han gick på allt så var riktigt förvånad när han fattade vad som var på G.
    Jag längtar också till min nu vill ha den överstökad, så man slipper fundera på vad som ska hända. Hade vart kul at redan ha den som ett kul minne.

  • Kokkos
    Äldre 18 Jun 23:25
    #0

    Jag fikar gärna på Tisdag den 26/6
    ska vi ses på ett ställe denna gång eller mötas på storan igen?

  • Kokkos
    Äldre 19 Jun 13:27
    #0

    Ska vi ta Olsson igen kanske var ju bra sist, Kl 18 blir toppen.

  • Kokkos
    Äldre 23 Jun 13:32
    #0

    Hej alla glada brudar!
    Hoppas att eran midsommar inte regnade bort allt för mycket, vi var på Tjörn i en sjöbod. Som tur var slutade det ialla fall regna där vid 19 tiden så vi kunde grilla trotts allt. Kram på er vi syns på tisdag.

  • Kokkos
    Äldre 26 Jun 12:53
    #0

    Hej !
    Jag kommer idag trotts regnet någon mer än jag och Somarbrud07?

  • Kokkos
    Äldre 29 Jun 18:13
    #0

    Nu har den börjat, min Hippa.

    Jag kollade på TV när en veckarklocka helt plötsligt började pipa hemma kl 17:00
    Kunde inte fatta vad som var på G först men hittade en klocka under sängen, tillsammans med ett glas och en liten fl champange.
    Brevid låg en rulle där det stod.
    Kära Karin!
    Vi hoppas du är beredd nu börjar ditt äventyr. Sen var det en packnings lista med. avslutades med.
    Kom i håg vi kan komma när som...
    Jag blev aldeles skakig i hela kroppen, är super nervös undrar vad som komma skall.
    Ni får veta vad som efter helgen. kram på er tjejer, vi kanske syns på stan.

Svar på tråden Någon som vill tröffas....