• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Storasystern

Vi diskuterar redan namn ibland, fast än vi inte är i närheten av att faktiskt få barn...
    Vi kan komma på massor av fina tjej-namn, men bara några få killnamn. Konstigt!

• Snart så....

Brudsommar, min mamma hade det inte och min ryggrad rätade till sig själv. Måste bara gå regelbundet hos kiro så har jag inga problem.

Syster, det är konstigt, vi har en lång lista med tjejnamn och knappt några killnamn.

Tittade efter en sån namn-bok igår men hittade ingen :( någon som vet var man köper det?

• Snart så....

hahahah vickan dig kan man lita på med smarta länkar :D

• mugglesfan

Mannen tyckte att Nils var fint. Jag "NILS?!?" Aldrig i livet, så det blir det inte. (Ursäkta om ngn här inne tycker det är det finaste i världen...för mig är det ett gubbnamn).

• mugglesfan

viktualia förresten när du ändå är inne: jag hade föreställt mig dig som en smal tjej, och ljus. Hårfärgen vet jag ju inte men lustigt hur man kan få ett intryck av ngn...

• viktualia

muggles.. jag är fortfarande lite knäckt över att Fanny hade en så otrevlig översättning på utrikiska...

• mugglesfan

Det går inget bra för mig idag alls. Jag har en massa konstiga problem som jag inte lyckas lösa. Just nu hoppas jag på ett tips från en snäll tysk(a)...
    Det är därför jag hänger här som en igel. Har iofs fått gjort lite annat under tiden men nu vill jag fika!

• mugglesfan

Oj, den översättningen har jag glömt. Men vilket språk var det otäckt på? Man kan väl inte bry sig om alla möjliga språk - det finns säkert ngt språk där mitt namn betyder bajskorv el snorblobba

Svar på tråden När märker man av det?