• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Start sept: gud vad jobbigt! Jag kommer ihåg vad mycket man tänkte på plus/minus runt BIM-dagarna. Herregud, det fick inte plats med annat i skallen, jättejobbigt. Skumt att mensen jäklas (om det nu är mens). Ska den ändå komma kan den väl komma med en gång och med besked...

BrudSommar: på mitt jobb har vi testat en liten add-on till Outlook som heter Spambayes (spambayes.sourceforge.net/). Funkar jättebra! Man får "lära" den vad som är spam och inte. Den går inte på enkla ord och sådant utan har mer luriga regler (jag tror att den tex kollar på om det är ett massutskick el inte och sådana grejer). Värt att tipsa er IT-avdelning om?

• _koko_

Åt ett gäng physalis och har fått sån sjuuuk halsbränna!! :(

På första besöket kommer vi förhoppningsvis planera in första försöket, bestämma hur många sprutor till jag ska ta först och så och när själva ägg-stimuleringen ska starta.
    Iiiiiihhhh!!!! :)

• A.M.

Snart så...:
    Tycker nog ni kan säga till svärmor/farmor EN GÅNG att "du vet väl att du kan komma förbi och hälsa på när du vill. Men ring innan så vi är hemma". Annars blir det nog lätt så att det inte blir av att bjuda in farmor speciellt. Lägg det på henne - ni kommer ha fullt upp ändå!

• A.M.

_koko_ :
    Vad spännande att det ska sätta igång nu!!!

Förresten blev du fin i håret? Och vart gick ni och åt?

• Snart så....

AM, Bra tips! jag kommer lägga över det på sambon att han får ta det med henne, känns som jag kommer ha tilläckligt.

• Bröllopstokiig

AM super bra tips!

• _koko_

A.M. - ja, framför allt känns klippningen bra, även om det bara är toppat. Det faller väldigt snyggt. :)
    Färgen blev som sagt lite mer diskret än jag hade tänkt mig, har försökt få lila lyster 2 gånger nu utan att de lyckas... Men det är väldigt snyggt ändå. :D

Vi hamnade på den-där-italienska-restaurangen-nedanför-kungsträdgården, att jag inte kommer ihåg vad den heter... Mycket trevligt och god mat.
    Ska prova thai-stället med sambon i stället tror jag. :)

• A.M.

Bra att du blev nöjd med klippningen KOKO! Jag håller på och samlar mod för att gå till min frisse. Han är väldigt eftersökt och därför lite egensinnig. JAg har försökt få något som liknar snedlugg i flera år nu - men han har en väldigt stark egen vilja ... Jag måste bli TUFFARE! Denna gång skulle jag verkligen vilja ha en förändring i frisyren. Är trött på mitt glamorösa långa hår.

• start september

Muggles,
    det är helt sant att skallen är full!
    Trist när man har annat att göra.

Vi ska snart till Sälen en weekend och tänkte trösta mig med ett par nya slalompjäxor

• start september

En klippning kanske inte vore fel för att pigga upp sig! Kanske tar det bättre om man är extra snygg

Svar på tråden När märker man av det?