• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Hjortron - Har precis haft BOM så det är nästan 2 veckor till min BIM.

Sweet - Babel skulle jag också vilja se men jag tror inte den går längre. I alla fall inte på "normala" biotider.

• mugglesfan

Bara en snabbis till Hjortron: för mig lyckades det med varannandagssex i ÄL-veckan utan stickor faktiskt den gången. Hade använt stickor en gång innan för att "lära mig" när jag hade ÄL. Så det finns hopp!

• Lapinette

muggles - hittar inte Children of Man. Går den fortfarande? Nej, tror det får bli något lättsmält denna gång.

• _koko_

mindre - får svara dig i morgon, måste iväg nu!

Stor kram till er alla!

• Liten med Mindre

Hjortron - jag väntar en ValborgsBIM. Irriterande lång väntan.

Eventuellt kan det ibland börja droppa typ redan ikväll. Men om det inte gör det säger det tyvärr inget mer om resultatet i alla fall. Det kan lika gärna dripdroppa på fredag eller inget alls före syndafallet.

Symtomfri, förutom nedstämdhet då.

Alla - Förlåt att jag gnällt om mitt jobb och mage och långa väntan på BIM. Alla har ju samma långa väntan.

• sweetstreet

Hm,
    nej Lappis, jag har som sagt ignen aning om svenska utbudet på bio just nu.

"Children of Men" såg jag för ganska länge sedan så den går nog kanske inte längre?

• sweetstreet

Mindre,

helt okej att gnälla!!!!!!!

Är inte detta tråden för hysteriskt gnäll, hysterisk gråt, hysterisk frutration och även faktsikt hysterisk glädje!!!!!???!!! :)

• sweetstreet

Hjortron,

kör hårt i helgen då! Om det är Äggtider!!! Ingen rast ingen ro! :)

Lycka till på kvällsmötet också.

• Lapinette

Sweet - tack för tipsen ändå. Jag gillar också och gå på icke amerikaniserade filmer men det är lite svårt med maken. På dvd kan vi åtminstone vid vissa fall välja engelska subtitel men inte alltid t ex Almodovars filmer är inte textade på engelska och inte min favorit kinesiska film. Grrrrr....

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    en liten snabbis
    bara jag håller på att jobba ihjäl mig.... det är fullständigt kaos på jobbfronten, vilket min chef vet... så han undviker mig förmodligen för att han vet vilken helvetes sits HAN satt mig i och hur jävla pissed jag är.
    Synd att jag är så attans plikttrogen att jag bara inte kunde skita i en del och låta honom ta smällen.
    men som sagt... plikttrogen!

nåja nog gnällt.

saknar er alla ochj hoppas allt är bra med er.

Såg att tråden stängs av nästa vecka och att kokos skrek efter en ny. Jag har inte hunnit läsa ikapp men just det utropet såg jag
    jag fixar jag lovar

Nu måste jag rusa igen.

Puss på er alla!!!!!!!!!!

näe nu måste jag slu

Svar på tråden När märker man av det?