• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Om din man kan tyska så ska ju "Life of Others" vara en höjdare har jag hört. En tysk film som alla säger är superbra.

Vet inte vad den heter på svenska. "Andras liv" kanske????

• sweetstreet

Ha en skön kväll Mindre!

Och hoppas verkligen att cyklingen får dig på bättre humör!!!

Kram!

• Lapinette

Sweet - vi såg Departed på flyget ned till Kapstaden. Hade varit bättre att se den i stort format. Gällande holländsk film ...som sagt, maken är inte så bra på holländska.

• sweetstreet

Skulle gärna se "Dreamgirls" också. Den missade jag när den gick på bio här. Tror det är störtskön musik!!!!

Den handlar väl om The Supremes????

• sweetstreet

Lappis,

Haha! Näe jag misstänkte väl det.

Det var bara jag som var snurrig och inte tänkte efter ordentligt...

• sweetstreet

Om han kan spanska så tipsar jag hett om "Pan's labyrint"!!!!

Skitbra film!!!!!

Men som sagt, den är spansk så om han inte kan spanska så fungerar det nog inte.

• sweetstreet

Konstigt,
    har just insett att de filmer jag sett på senare tid och som jag tyckt varit jättebra är alla europeiska filmer....

Black Book - holländsk
    Pan's labyrinth - spansk
    Efter Bröllopet - dansk/svensk

och så då den tyska
    Life of others som alla jag känner säger är superbra.

Hm???

• sweetstreet

Lappis,

flera jag känner har även sett "Babel" och tycker den var bra.
    Själv har jag itne sett den.
    Men de lär ju prata engelska iallafall!!! :)

• Hjortron

Jäklar vad solen tar, det är riktigt varmt ute nu! :-8

Precis, det var nog livmoderslemhinnan och inte väggen som skulle bli tjockare av grape (sök runt på FL om ni är nyfikna, finns många trådare om det)Det gör alltså inget om den är för tjock?

Usch, snart dags att bege sig till kvällsmöte på jobbet. Ingen höjdare att stänga in sig när det är så vackert väder ute.

Någon som "BIM-ar" snart förresten?

Jag inväntar ägget till helgen. Jag vägrar använda fler stickor nu utan kör på regelbundet istället och hoppas att det tar sig ändå tillslut! Man pendlar verkligen mellan hopp och förtvivlan..

• mugglesfan

Children of Man tyckte jag var jättebra - ett tips från Sweet fö.

Då får vi gagga ihop nästa vecka då Sweet.

Men frullan måste skapa en ny tråd annars blir det fel! Kan ingen sms:a henne om det så hon inte missar - hon verkar inte hinna hänga här.

Nu måste jag sticka och köpa lite grejer till nya lägenheten!

Svar på tråden När märker man av det?