• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Å Mindre,
    kollade just din klänning!
    Den var jättefin tycker jag!! :)

• _koko_

Nästa vecka blir det nog lugnt här. Cicci och sweet på semester, snartis får ny lägenhet och jag har semester.

FÖRRESTEN!! FRULLAN - TRÅDEN STÄNGS NÄSTA VECKA!!!

Sorry, var tvungen att skrika lite. Tänk om vi inte får någon ny tråd, var ska vi då ta vägen med våra problem och funderingar?? För det är ju bara FruL som kan starta trådar åt oss! :D :p

• sweetstreet

Koko!!!!
    Jag kommer inte försvinna förrän i slutet av nästa vecka. Typ fredag. Så jag kan nog fortsätta prata goja här ett tag under vekan.
    Men sedan blir jag nog borta i ca 2 vekor. Ev kan jag surfa in på någon Hawaii-våg under semestern, men kanske blir det inte så...

• Lapinette

Suck - vad härligt med semester!!! Här sitter jag och har fortfarande inget att göra. Så jädrans trist! Sämsta månaden hittills för mig sen jag började här.

Tjejer, jag behöver ett filmtips. Träningen är inställd och är sugen på bio. Vad ska man se? Obs, inte svensk film för då hänger inte maken med.

• sweetstreet

Kommer i vilket fall som hels hålla tummarna för dina torsdagar Kokosen!

:)

• sweetstreet

Hm vet inte vad som går på svenska biografer längre???

Men såg "Black Book" här för ett tag sedan. Superbra! Tycker jag iallafall!. En holländsk film.

• sweetstreet

Men din man kanske inte förstår holländska och tyska heller kom jag på????

Det är det de pratar i den filmen....
    Glömde bort att i Sverige så är ju texten på svenska!!!! :o :D :D :D

Här går vi ofta på "subtitled" film, med folk från olika länder, men då är ju texten såklart på engelska.... :?

Vimsmaja, det är jag det....

• Liten med Mindre

Tyckte jag med, Sweet! :)

Det är lustigt hur lätt det är att babbla ur sig om saker här - som jag inte tar upp med andra vänner. Möjligen maken då, men han har väl särställning.

Längtar verkligen hem nu - och så måste jag cykla ikväll. Skulle hellre gå en långpromenad ute. Trött och tung i huvudet, o magen. Det närmar sig uteslutning av vete väldigt snabbt här. Åt ju både frallor och pasta igår, mår kanske som jag förtjänar idag.

koko - har du några bra litteraturtips eller länkar att delge mig? Vet ju att vanliga vården inte kan svara på frågor om kosten på det sättet. Tror du att vetegroddar och vetekli är lika illa det?

• sweetstreet

Har ni sett "The departed"?

Den är jättebra!!!

Fast jag tycker nästan originalet är bättre.

• sweetstreet

Lappis, det finns ju även en film om Edith Piaf nu. Den kanske vore något för er "fransoser"????

Svar på tråden När märker man av det?