• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hehe Mugglan!
    Det är bara för att du inte sett mitt eller Lappis exceldokument där vi har så fina översikter över ÄL och tantbesök!!! ;) :D :D :D

• Bröllopstokiig

Muggles: Vad bra att du hittade svaret, tror det är lika för de flesta flygbolag... det är värre med försäkringar om man råkar föda för tidigt utomlands, det är ingen el få som täcker upp för prematurvård, så det kan bli dyrt!

Hjortron, välkommen!

Ja det är lustigt vad man vet om alla här inne nu! Jag vet mer om er än om mina bästa kompisar!! Galet!

• Bröllopstokiig

Just det, man kan flyga med intyg fram till vecka 31+6, sen tror jag inte man får flyga efter det med alla bolag. SAS kan man flyga med fram till vecka 34 tror jag... om det är ngn som behöver veta

• sweetstreet

Heeej Cicci!!!!!!

Kul att du är hrä!
    Tänk du drar på emester en dag innan mig!!! :)

• sweetstreet

semester såklart!!!! Jag och mina tangenthalkningar...... :[

• Lapinette

Tror jag ska printa ut mitt Excelark inför besöket och ha det i handväskan utifall min doktor frågar. Då får han se att vi verkligen inte ligger på latsidan .

• sweetstreet

Haha! Lappis!
    Det var ju precis det jag tänkte på innan mitt besök.

:D

• sweetstreet

Fsat då fick jag ju den där kommentaren från min make om att "ja, du har ju iallafall inte gjort några flödesdiagram över mensen..." :?
    :D :D :D :D

• Bröllopstokiig

Hej Sweet!

japp, jag drar på semester på torsdag! SÅ nice!
    Hoppas du får det bra på er semester Sweet!
    Nu ska jag dra ner på Berns, har event halva kvällen o sen ett nytt event hela dagen i morgon. Phuu. Full rulle!
    Jag kikar in igen på torsdag!

Kramar i massor...

Lycka till KOKO om jag inte hinner säga det!

• sweetstreet

Kram Cicci!!!
    Ha det så bra på ditt event!!!!!! :)

Svar på tråden När märker man av det?