• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Vänta nu, vem var det som fyllde år den här veckan?? Storasystern?

• viktualia

mugglesfan - fniss fniss... Vickan har huvudvärk och trista arbetsuppgifter.. plus att jag var ute en sväng.. hann inte helt enkelt....

*kram på dig, du okända cyberpolare*

• Lapinette

Så muggles - vart går gränsen hos Ryanair?

• Hjortron

Sätter mig i solen en stund med en kaffe. Ses snart, då det är dags att arbeta igen

• _koko_

Shit, vänner-fan, det är ju verkligen dags för dig nu!!! :) :) :)

• Lapinette

Hjortron - enligt min läkare tar det ingen tid för kroppen att återhämta sig efter piller men jag vet att andra säger att det kan ta ett par månader.

Vi är flera här inne som testat Bisolvon och jag har börjat en ny kur just nu (det har inte hjälpt mig...men skam den som ger sig).

Gällande grape så har jag aldrig hört att det ska vara bra mer än att den är rik med c-vitamin. I övrig så tar jag vitaminer för att vara extra kurant.

För att få veta om man har tjock livmodervägg så får du bege dig till gyn.

• Liten med Mindre

Hjortron - kan det vara så att det är livmoderslemhinnan som blir tjock och fin - inte livmoderväggen. För slemhinnan är nog bra om den är tjock.

Sweet gjorde en kontraströntgen av äggledare och livmoder, och då fick de se problemen.

• Liten med Mindre

Har använt bisolvon (bromhexin) också. Struntade i det nu senast - till någon säger att mitt sekret är tjockt får det nog vara. Kroppen min funkar illa nog utan fler kemikalier.

• sweetstreet

Å Mindre,
    skikar kramar till dig för att pigga upp lite!! :)

Och Frejis,
    näe! När jag läste ikapp så trodde jag ett tag att tanten tagit semester, men inte. Fan! :[
    Stora varma kramar till dig!!!!!! :)

Och jättelycka till nu på fredag!!

• sweetstreet

Ska jobba hmeifrån idag, vilkt är jädrans skönt.
    Slipper pendlingen! :)

Fast jag börjar känna mig himla stressad över jobbet måste jag säga.
    Insåg att vi ju faktiskt reser på semester nästa vecka! IIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nästa fredag bär det av!!! Shit! Längtar järnet, men har samtidigt ångest över allt som ska hinnas med fram tills dess. Funderar redan nu på att jobba i helgen också... Fast måste även hinna hanlda lite oh förbereda för resan också.
    Jaja, får väl se hur det känns om ett par dagar.
    Men det ska iallafall bli såååååå skönt med semester! :) :)

Svar på tråden När märker man av det?