• maria.­l
    Äldre 17 Jan 18:54
    18042 visningar
    16 svar
    16
    18042

    Bra vaxning i Malmö!

    Har just kommit hem från Studio Cera, där jag gjort en brasiliansk vaxning. Gud, så skönt! Alltså, nu efteråt! Tjejen var noggran till tusen, inte ett hår kvar, och faktiskt gjorde det inte alls ont ( speciellt när jag jämför med ett ställe jag var på för ett tag sedan). Jag betalade 320 kr, men fick veta att de kommer att ha ett Alla hjärtansdag erbjudande fram till den 14 februari, men eftersom mitt hår inte kommer att hinna växa ut ska jag köpa mig själv en massa presentkort som jag kan använda sedan. Bra tips, va?

  • Svar på tråden Bra vaxning i Malmö!
  • maria.­l
    Äldre 19 Jan 10:53
    #0

    Nej, jag kan ju inte påstå att det gick så snabbt. Tjejen var mycket noggran med hygien, att vaxet skulle vara lagom varmt, att inte ta för stora bitar på en gång ( för då kan tydligen håren brytas av istället för att dras ut från roten)och använde handskar. Själv har jag tidigare blivit bränd på ett ställe där det tog 15 min, fick blåsor och allt, så det kan jag ju inte rekommendera. Nej, jag föredrar att känna mig trygg och få en ordentlig behandling!
    Du får nog räkna med 45 min. om du ska ha samma resultat.

  • maria.­l
    Äldre 26 Jan 21:21
    #0

    Numret dit är 040-125059 och det ligger på Storgatan, snett mitt emot gamla polishuset på Davidhallstorg. Hoppas ni blir lika nöjda som jag!

Svar på tråden Bra vaxning i Malmö!