• Pink Lady
    Äldre 4 Jan 21:12
    10613 visningar
    18 svar
    18
    10613

    Pdator? Erfarenheter?

    Hej igen,

    startar en annan tråd istället, det var färre som skrivit om P-dator, är det någon här som kan berätta om sina erfarenheter om det?

    Tack!

  • Svar på tråden Pdator? Erfarenheter?
  • Pink Lady
    Äldre 5 Jan 16:31
    #0

    Hur kommer det sig att Ladycomp har högre säkerhet? Mäter de inte samma sak? Är stor prisskillnad mellan Ladycomp och Persona också, vet du varför?

    Hur länge har du använt pdator? Hur många röda dagar blir det på ett ungefär? På personas hemsida skrev de att man ska räkna med 6-10dagar. Jag har (tror jag) väldigt regelbunden mens, men hur vet man egentligen det när man använt ppiller och pring i många år? Jag har läst att man ska vänta kanske 2cykler innan man ska räkna med att pdatorn är korrekt.

    Köpte du Ladycomp på den hemsidan du länkade till? Behövs det teststickor som till Persona?

  • Pink Lady
    Äldre 6 Jan 17:03
    #0

    En annan fråga jag kom på... hur är det om man är sjuk och man får feber? Blir det automatiskt en röd dag då för att man har en höjd temperatur i kroppen?

  • Pink Lady
    Äldre 6 Jan 23:32
    #0

    Kondom...jadu, jag önska de vore så enkelt...

    Att ha en välutrustad man i sin säng är inte alltid positivt...är otroligt svårt att hitta kondomer som är enkla att sätta på, de går ofta sönder osv. Vi har nu köpt durex XL, får testa o se hur det går...

    Tack för dina tips, är otroligt sugen på att köpa en såndär ladycomp, men priset var lite saftigt...men som du säger, man tjänar ihop det tillslut, på 2år ungefär är man uppe på samma prisnivå som om man köpt en persona, och jag har tänkt vara sexuellt aktiv i många år till :)

  • Pink Lady
    Äldre 7 Jan 12:05
    #0

    Jag vet inte annars vad jag ska göra, vill verkligen inte äta hormoner något mer, spiral verkar läskigt samt pessar verkar svårt...

    Finns inga fler hormonfria alternativ...eller har jag missat något? Jag vill inte chansa heller med "säkra perioder"...

    Men jag ska absolut läsa mer...
    Tack för alla tips och råd!

Svar på tråden Pdator? Erfarenheter?