Vad köpa i Ullared?
Ska till Ullared på lördag. Har en liten lista med saker jag ska köpa. Vad brukar ni köpa när ni är där? Vad tycker ni är mest prisvärt? Vad tycker ni att jag ska köpa? :D
Ska till Ullared på lördag. Har en liten lista med saker jag ska köpa. Vad brukar ni köpa när ni är där? Vad tycker ni är mest prisvärt? Vad tycker ni att jag ska köpa? :D
Köp allt du kan. Jag blir helt vild och stressad de få ggr jag är där så jag passar på och köper ALLT för att jag inser att det kommer dröja länge innan jag återhämtat mig från persen att vara där. Det är ju roligt och gräsligt på samma gång... ;)
Hej!!
skall ni ha engångskameror på bröllopet så passa på!! kostar 30 :- st!!
Milou27: Hahaha! :D Jätteroligt.
Dvd-filmer, wettex disktrasor, Gilette Raklödder (jättebilligt där), handdukar, skärp...
Bra bra. :)
Kul det ska bli!
tvättmedel har samma pris som på Willys (Via 1,9kg) så det brukar jag köpa hemma, dessutom brukar Maxi har större förpackningar (4,8 kg) som de har bra pris på ibland så då finns ingen anledning att släpa hem sånt.
juldekorationer köpte jag förra året, fanns bra utbud då! i övrigt köper jag mest barnkläder och leksaker, sånt är väldigt billigt. Ljus som nån skrev ovan är kanon billigt! Iaf de marshallerna jag köpte sist. De brukar ha snygga accosiarer ibland, diadem, handväska, halsduk, mössa etc.
korall: Precis sån information jag vill ha - vad som lönar sig att köpa just där! Tackar. :D
Åh, kom på en sak. Jag köpte Nivea visage ansiktsmask. Ni vet den där engångs X2 förpackningen. Kostar runt 20 kr i butik, köpte för 4,95 kr.
Ett tips: Ta med dig någon vattenflaska och en kexchoklad eller liknande. Det behövs när blodsockret sinar och man vill köra över alla tanterna med vagnen och backa tillbaka och göra om det igen "fniss fniss" :)
Shampoo, balsam o duschkräm brukar jag också kolla lite innan jag köper där. På ÖB säljer de Wella o Herbal för 15 kr flaskan oftast, och det är billigast jag hittat.
tandkräm o plastpåsar brukar jag däremor hamstra när jag är i ullared