• Lilla Li

Vad köpa i Ullared?

Ska till Ullared på lördag. Har en liten lista med saker jag ska köpa. Vad brukar ni köpa när ni är där? Vad tycker ni är mest prisvärt? Vad tycker ni att jag ska köpa? :D

• Svar på tråden Vad köpa i Ullared?
  • Midsommar07

Leksaker och strumpor och julgrejer!

• Lilla Li

Mer mer! Det finns ingen hejd! :D

• jo2

Ljus är billigt och de brukar vara bra, iallafall blockljusen.

• Linum

Du kan köpa allt möjligt! CD-skivor, dvd, elektriska apparater, husgeråd, pynt, verktyg och skönhetsprodukter brukar vara billigt. Även tråkiga måstesaker som hushållsartiklar brukar dimpa ner i korgen... Kläder har jag aldrig handlat där, förutom underkläder och strumpor.

Om du aldrig varit där förut, så får du inte bli chockad... Man får inte ha anlag för klaustrofobi - det är grymt mycket folk innan jul!!!

• Fröken Malm

Oh, herregud! Jag var där i september eftersom brorsan och hans tjej skulle dit och köpa babygrejer. Skulle inte ha nåt speciellt, men åkte därifrån 3000 spänn fattigare.....

CD-skivor, tvättmedel, träningskläder, underkläder och DVD-filmer var prisvärt!

• Lilla Li

Linum: Jodå jag har varit där förut. :) Brukar bli 1-2 ggr per år ungefär.

• InaHjärtarAdam

jag brukar köpa trosor där:D
    mamma köper precis allt allt allt möjligt som hon behöver eller som hon inte behöver men köper ändå för att det är billigt... hehe

• Lilla Li

InaHjärtarAdam: Haha mmm jag känner igen det där litegrann. Blir gärna för mycket! :D

• Fröken Malm

Det är så roligt att titta på alla gubbar i Ullared. Antingen står de och hänger över en kundvagn eller går som en svans bakom frugan....hahah!

• Lilla Li

Fröken Malm: Hahaha! Det är säkert min pappa du sett! ;)

Svar på tråden Vad köpa i Ullared?