• Juni07
    Äldre 15 Nov 15:43
    8714 visningar
    86 svar
    86
    8714

    Juni 2007 i sthlm

    Jag hoppar också in här trots den andra Juni07 tråden, men du hade lagt denna under BT-träffar så igentligen hade du kanke en annan tanke med tråden!

    Känner mig helt plötsligt lastgammal här med mina 37 år

    Nåja det är ändå första gången jag planerar ett bröllop så våra frågor är nog ungefär detsamma.

    Man lär sig otroligt mycket av att läsa alla bra inlägg här på BT, vet inte hur det gått annars.

    När vi hade bestämt datum satte vi oss ner och gjorde en lista på allt från kyrka och hindersprövning till tårta och bordsdekorationer, den utgår vi ifrån och ändrar om och skriver prio.ordning hela tiden.

  • Juni07
    Äldre 15 Nov 15:51
    #0

    Glömde visst skriva att det är 9 Juni som är vårt datum.

    Österhaninge kyrka och festvillan i trollbäcken är bokat för oss med!

    Vi blir ungefär 40 personer

  • Juni07
    Äldre 17 Nov 13:22
    #0

    Vet vilka ringar vi vill ha.
    jag ska ha förrutom min förlovningsring en smal 2,5 mm i vitguld med små stenar www.schalins.se/show_serie.asp samt utanför en slät likadan som förlovningsringen, alltså 3 ringar totalt. Min blivande ska också ha en till ring. Vi har inte köpt dem ännu, det skiljer rätt mycket i pris har jag märkt om man jämför.
    För "äkta" schalin får vi betala ca 12000 för dessa, på "två Hjärtan" i Farsta kostar de ca 8000 och nu hittade jag dem på Jempguld.se för ännu mindre...det lönar sig att titta runt innan man slår till, hur gärna man än vill köpa dem direkt man hittat rätt

  • Juni07
    Äldre 17 Nov 13:25
    #0

    glömde skriva att det är den andra från vänster översta raden i passion serien jag vill ha mellan mina två släta

  • Juni07
    Äldre 10 Jan 09:38
    #0

    Det har stått stilla över Jul och Nyår men nu känns det som planeringen tagit fart.
    Klänning har jag klar!
    Kyrka lokal solist fotograf är klar.
    Inbjudningar klara men ej skickade
    Frisör och makeup klart.

    Håller på med festprogram.
    Inte klart är hans och barnens kläder.
    Har tittat ut ringar men ej beställt.
    Måste börja tilla på vilken mat vi ska ha.

  • Juni07
    Äldre 11 Jan 08:36
    #0

    Carro1978:
    Ja, jag är från Haninge, vi har nog "setts" i Haningetråden tror jag, visst är det vi som ska ha samma festlokal?

    Min syster ska fixa mitt hår, hon är är frisör med inte i stockholm, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det!

  • Juni07
    Äldre 15 Jan 11:02
    #0

    Dani26: JAg har köpt min på KIK

  • Juni07
    Äldre 18 Jan 10:48
    #0

    häftigt att fixa hår och smink själv!
    jag skulle säkert fixa sminket själv men inte håret!
    men eftersom jag vet hur darrig jag blir när jag är lite nervös så skulle jag aldrig våga....rätt skönt att kunna slappna av den dagen, tänk om man måste börja om...nä det vågar jag inte utsätta mig för

  • Juni07
    Äldre 2 Feb 09:38
    #0

    Hej, får man hoppa in här,
    äntligen börjar det gå framåt känner jag, många stor punkter på listan är avklarade, våra kläder, dock inte barnens ännu hoppas på fina sommarklänningarna i "de vanliga" butkerna lite längre fram. ringar och catering är okså klart nu även om maten ej är helt spikad.
    Vi har en budget på ca 60000, vi kommer också att åka till grekland, men lite senare i sommar och ha båda våra barn med oss

  • Juni07
    Äldre 13 Feb 14:03
    #0

    sorry Carro, tror det finns fler trådar för Juni brudar, såg att du hittat till Haningbrudar också, kul, vi ses där!

Svar på tråden Juni 2007 i sthlm