• Gerda
    Äldre 12 Oct 13:40
    2559 visningar
    20 svar
    20
    2559

    nyblivna mammor som ska gifta sig sommar -07

    skytten78

    Jag skulle kunna va skytten79

    Vi får bebis nu i november och gifter oss juli07!

  • Gerda
    Äldre 12 Oct 14:22
    #0

    Carro1978

    Nej, sambon vill inte veta! Men jag hade gääärna vetat! Nåja, nu är det bara 6 veckor kvar...!

    Hur långt har ni kommit i ert planerande?

  • Gerda
    Äldre 12 Oct 15:05
    #0

    Det står väldigt stilla just nu, men lokal med "allt" är bokad likaså fotograf...

    Vigselring är vi nästan 100% säkra på och vilken guldsmed som ska tillverka den, måste bara vänta och se vilken storlek jag eg. ska ha...

    Trycksakerna har varit jobbigast o roligast. Ska tillverka själv, men har så många idéer som jag ändå inte gillar tillslut... stackars sambon blir snart tokig eftersom han ska vara delaktig tycker jag, men så härjar jag runt iaf när det inte blir som jag tänkt.... Men det verkar som om papperssort och färg är bestämt, iaf till jag ändrar mig igen. Men vill gärna fixa inbjudningar o save the dates innan bebis kommer.

  • Gerda
    Äldre 12 Oct 15:39
    #0

    Ja, vistaprint håller inte helt vad de lovar med sina kort. Hade också en kompis som beställde inbjudningskort till en fest därifrån, betalade extra osv så det var inte erbjudande-tillfälle direkt.

    De var inte alls fina, så det blev till att fixa egna som blev mkt bättre. Hon fick inte nåt bra kundservice heller när hon ville reklamera.

Svar på tråden nyblivna mammor som ska gifta sig sommar -07