• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ja, hoppas Vickan har det bra! Som tur var så var det ju en gammal tant, det gör ju det hela lite lättare iallafall.

• Snart så....

nananana na nanananan na
    *flaxar med armbågarna*

kom igen nu då ...fågelvisan :)

• Snart så....

Näää är festen redan över? :(

• Jamsan

skit också
    förstod nästan det eftersom du inte sagt nåt...... men det kommer väl fler tillfällen!

kom och tänka på FC Z- Tore när du pratade om dina lammkött på jobbet haha
    han är ju en liten sexbomb man skulle kunna sätta tänderna i

not..

• Telemarkgrrl

Na na nanaaaa, na na na naaannaaaa

*viftar febrilt med armbågarna*

.... Näääääeeee men vänta nu ..... jag tänkte på den där ballongsången. Vänta, nu måste jag gå och klä på mig igen. *rodnar*

• Jamsan

nej då snartis vi bara väntade på dig!!!

vad drack du till fikat då

• Trippa

Oj! jag har varit väldigt BT beroende sen augusti... (gömmer denna nya last för käre Pojkvännen...) Hamnade här för att jag gillar att bo på andra ställen! Tidigare Frankrike och i USA. Men nu in Munchen sen drygt 2,5år! Kul, nära till alperna OCH Italien, så det trivs jag vanligtvis ganska bra med! (Men när hemlängtan sätter in ser jag bara Hockyfrillor, fula jeans och hawaiskjortor.. ) Vad mer vill ni veta??

• Telemarkgrrl

Så, nu har jag kläderna på mig igen. Hoppas inte nån av grannarna såg mig. Jag blev så till mig att en av ballongerna sprack.

• Jamsan

jag är var också anonym BT list tills idag då jag bytt namn så han ALDRIG kan veta vem som är jag

hohohohoho scary va

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......